• وبلاگ : جلوه
  • يادداشت : تروريسم؛ واقعيت يا كلاهبر داري جهاني (بخش سوم)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام.ممنون كه به وبلاگم سر زديد و خيلي ممنون از مطلب خوب شما. به اينجور بحثها علاقه مند هستم. انشاالله سعي ميكنم حتما از مطالبتون استفاده كنم.

    با سلام:

    در كل تعريف شما درست است و فهم عميق شما بر اينكه تررويسم ساخته دست غرب است با شما موافقم.

    در مورد استفاده از حربه سازمان هاي حقوق بشري: اين سازمان ها هم توسط غرب اسيس و در جهت قوانين فشار به كشورها درست شده اند.

    در كشورهايي كه اقتصاد مونتاز و از نظر زيربنايي در دست خود شركت هاي غربي باشد حقوق بشر و قوانين ان اگر در خواست مردم قرار بگيرد كلا براي از بين بردن ان حكومت ها بكار گرفته مي شود.

    در مورد اين دوست عزيزي كه از شما مدرك خواسته است ايشان شايد به عينك اطلاعاتي نيازمند باشند زيرا ترور يسم را در عراق به وضوع شاهد هستيم و كساني كه از ان سود مي برند يعني امريكا و انگليس رزيمي درست كرده اند (اسرائيل)كه عين ترورسيم دولتي است كه در همه دانشگاهه اي علم و معرفت بايد عملكردان بايد تدريس شود.

    اولين وبلاگ خانوادگي - طلبگي....

    حتـــــــــــــما ببينيد!

    پيــــــــرامــــون ازدواج!

    با سلام دوست عزيز

    پيشنهادي به شما مي كنم

    با توجه به گستره ي وسيع انتشار تفكر دموكراسي و آزادي غربي در افكار مردم جهان و به ويژه ايران شما بهتر است به طور مستدل و با دلايل كافي و به ويژه با استفاده از خود متفكرين غربي به انتقاد از اين واژه هاي مقدس غربي برويد. واژه هايي كه گاهي در نظر برخي از اسلام و احكام آن هم مقدسترند.

    با تشكر