• وبلاگ : جلوه
  • يادداشت : تسلط بر اوضاع
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام عليکم محمد گلم! خوبي داداش؟!
    من نديدم، ولي همون بهتر که نديدم، اعصاب شنيدن يه همچين چيزهايي رو ندارم!
    يک نکته: واقعا احمدي نژاد کولاک کرده که به قول آقا، سکه رايج الان تفکر امام خميني و خدمتگزاري و ساده زيستي و رسيدن به بيت المال شده! قاليباف داره ميگه: من احمدي نژاد 2 هستم، فقط چشام رنگيه!(پوستر هاشو که يادت مياد!!!)
    راستش يک مطلب ساده به ذهنم رسيد.
    برخي به قول شما مردم رو ... فرض مي کنند. به نظر من به مردم به چشم گاو نگاه مي کنند. چرا؟! چشم! ميگم:
    مالک بن نبي از متفکران برجسته الجزاير در دهه پنجاه و شصت ميلادي، تاکيد ميکرد که غربي ها، طرز برخوردشان با مسلمانان، همچون گاو نر در ميدان گاو بازي است.
    ابتدا يک پارچه قرمز(دشمن فرضي) بيرون مي آورند و به گاو نر نشان مي دهند، که فکر کند دشمن او پارچه قرمز است. به تدريج او را خسته مي کنند و بعد از خسته شدن او را از پا در مي آورند.
    حالا در اينجا قرار نيست گاو را بکشند، کافي است که با پارچه قرمز(دشمن فرضي)، گاو را خسته و خشمگين کنند، بعد ناگهان با نشان دادن يک سوپر مني که پارچه قرمز را از بين مي برد، گاو را تحت تاثير قرار دهند.
    ولي واي به وقتي که گاو با گاويتش بفهمد که دشمنش گاوباز است، نه پارچه قرمز!!! حالا به آقايان بايد گفت که اگر مردم فهميدند که پارچه فقط براي فريب است، چه بلايي سرتان مي آورند؟!
    في امان الله
    سلام
    خيلي حالم خرابه
    طعنه هاي دوست و دشمن که ديدي آقايان مصباح و پناهيان و ... هم عليه دولت بلند شدند؟
    اگر گاهي مظلوميت دکتر به يادم نياد ديگه هيچ تواني براي ادامه دادن در وجودم نميمونه
    سلام
    خيلي حالم خرابه
    طعنه هاي دوست و دشمن که ديدي آقايان مصباح و پناهيان و ... هم عليه دولت بلند شدند؟
    اگر گاهي مظلوميت دکتر به يادم نياد ديگه هيچ تواني براي ادامه دادن در وجودم نميمونه
    با سلام و درود بر دوست عزيز ، حالتون چطوره؟
    هستيم در زير سايه شما و الطاف حق
    پاتوق ما بعد از بازگشايي سايت "رايحه ظهور" ("ظهور بسيار نزديک است" سابق) محفل دوستان مبشر در اين سايت است.
    شما هم تشريف بياريد ، خوشحال ميشيم.
    در پناه حق ، يا علي


    [گل]
    [گل]رزمنده سلام
    [گل]

    اين کامنت را در چند وبلاگ از وبلاگهاي دوستان به نقل از وبلاگ /1001/ ديدم که به دوستانش تذکر داده:

    "وبلاگ "خروش ملت" وابسته به گرايش جريان انحرافي پا را از دايره نقد منصفانه فراتر نهاده و با زباني افسارگسيخته و دروغپردازي آهنگ حمله به مدافعان راستين انقلاب و آنهايي که با خون دل احمدي نژاد را احمدي نژاد کردند را براي رسيدن به مطامع دنيايي خود حتي با نسبت دادن هاي دروغ به امام خامنه اي تندتر و تندتر کرده است. اگر قصد تبادل لينک با "خروش ملت" را داريد يا انجام داده ايد و "1001" نيز در ليست پيوندهايتان قرار دارد لطفا قبلا و يا همينک لينک "1001" را از ليست پيوندهاي خود برداريد".

    اين جملات کوتاه مرا به وجد آورد و از بصيرت و غيرت اين دوست مجازي به حالش غبطه خوردم که اين طور غيورانه و جسورانه حاضر به التقاطي شدن حتي در ليست پيوندهاي وبلاگ دوستانش نيست. به رسم همراهي و تاييد اين نظر به حق و ارزشي اين دوست گرامي بنده هم به همان شکل از دوستاني که احيانا لينک وبلاگ حقير را در ليست پيوندهايشان دارند و نيز وبلاگ /خروش ملت/ نيز در لينکهايشان ثبت شده درخواست مي کنم با حذف لينک ناچيز ما مزيد امتنانمان را فراهم نمايند. قطها اين نگاه ارتباطي با مخدوش شدن وحدت ندارد. ما متحديم منتها نه با صهيونيستهاي مسلماني که فتنه 88 را به راه انداختند و نه با آنهايي که با بار کردن ديدگاههاي انحرافي خود تحت عنوان جريان انحرافي ضربات ناجوانمردانه اي را به حرکت انقلابي امت وارد کردند.

    جنگ جنگ اراده هاست ...


    سلام

    واقعا جاي شگفتيست که آقاي پناهيان که سردمدار تطبيق سيد خراساني بر امام خامنه اي است اين چنين صحبت مي کند.

    با نوشتاري تحت عنوان"تطبيق،تشبيه و انطباق و اميدواري چهار رويکرد متفاوت در بررسي نشانه هاي ظهور" به روزم.

    حتما مطالعه بفرماييد و ما را از نظر ارزشمندتان دريغ نکنيد.

    مهدوي باشيد[گل]

    سلام وعرض خدا قوت
    با مطلبي تحت عنوان " صدا و سيما و داستان مردان آهنين " در وبلاگ "همسازي از نظرات ارزشمند شما استفاده خواهم نمود
    مطلب جالبي بود مخصوصا پاراگراف آخر
    من هم تقريبا به همين نتيجه رسيده بودم . مطلب اخير و وبلاگ شما در و بلاگ همسازي لينک شد
    سلام
    البته اين برنامه را نديدم ولي اگه اينطور که مي گيد باشه واقعا براي آقاي پناهيان متاسفم . ايشون خودش و عده اي ديگر که در سي دي هم اشاره شد مصداق يابي را مطرح کردند . حالا که هوا را پس ديدن ناجوانمردانه خودشون رو زدن به اون راه وعقب کشيدن و بعضا حرفهاي خودشان را تکذيب کردن و همه خبط و خطاها را انداختند به دوش يک عده آدم يک لا قباي مظلوم که دستشان به جايي بند نبود. حالا هم رفتن منبر و هي دعوت به ولايت مي کنند يکي نيست بگه چطور وقتي رهبر وجود جريان انحرافي را رد کرد و صرفا اونو اختلاف سيلقه دونست چرا اونجا دم از ولايت نمي زنيد آقاي پناهيان و امثالهم ! چرا ولايت فقيه را دور مي زني ؟ ولايت شده يک ابزار بازي و قدرت طلبي براي شماها
    يک چيزي هم مي خواهم بگم . خوب شد اين بازي جريان انحرافي و اون دورکاري دکتر رخ داد تا با وجود تمام آسيبهاي وارده اين دو تا اتفاق باعث شد خيلي از مدعيان مذهبي بودن ماهيت واقعي و درجه ايمان پايين خود را نشان بدهند و نشان بدهند چقدر بدبخت و بازي خورده اند و در بعضي موارد قدرت طلب .
    بلا تشبيه اون قضيه حضرت موسي که در طور ماندش از قراري که گذاشته بود با مردمش بيشتر شد ، اکثريت گوساله پرست شدند . شده مثل قضيه دورکاري که بدجور باعث افتادن نقابها از چهره ها شد . خيلي خيلي بشتر از فتنه 88 . اون فتنه 88 که اصلا بازي بود .
    به طائب هم مي گم شماها هيچي نيستين . يک مرغ دوني را هم نمي تونيد جمع کنيد حالا ادعاي تسلط بر اوضاع را مي کنبد . کليد قلب آدمها دست خداست . رو هرکي بخواد باز مي کنه شماها هم بهتره اينقدر لاف گنده تر از دهانتان نزنيد شماها هرچي داريد از صدقه سر دکتر است مردم به صداقتش راي دادن . شما اگه راست مي گي چرا اين توانمنديهاتون را براي به قدرت رساندن ناطق به کار نبرديد !! و گذاشتيد خاتمي بياد چرا در دوره خاتمي که اينقدر ولايت مظلوم بود کسي امثال شماها را اصلا نمي شناخت و نديد . تو کدوم سوراخ موشي قايم شده بوديد ؟
    ببخشيد خيلي طولاني شد . حسابي حرصم درآمده بود !
    با تشكر
    اينها اوج ولايتمدارشان قاليبافه. طائب عملا و علنا در اون سخنراني مزخرفش داشت براي قاليباف تبليغ ميكرد. احمدي نژاد كاري كرد كه اينها اسم و رسم پيدا كردن و الان دور برداشتن. اينا مستي نعمت دارند و كفر نعمت ميكنند. الان هم قرارگاه عمار و... اينا فقط براي جذب تريبون و جذب راي است ولي كور خوندن. ملت با عشق و دل راي ميدن
    پاسخ

    البته مي دوني به طالع قاليباف بستگي داره!!! طائب مي گه اون سال قاليباف رو اورديم كه سپر بلاي احمدي نژاد باشه در مقابل هاشمي ها،حالا هم ممكنه بخت قاليباف همون سپر بلا بودن باشه و آرزوي رئيس جمهور شدن رو مثل كروبي به...ببره!!! ها ولّو