سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیطان و مصادره مفاهیم

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 88/10/2:: 8:20 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شیطان و مصادره مفاهیم

 

شیطان برای مبارزه با حق برای آن بدل می سازد. تقلبی هر چیز حق و مفیدی را ایجاد می کند و برای جا افتادن آن وجه تقلبی تبلیغات می کند، توصیه و وسوسه می کند طوری که در نهایت آن وجه تقلبی بیشتر از آن جنس اصل رواج می یابد و مورد مصرف جامعه قرار می گیرد.

مانند مسجد تقلبی (یک نمونه مسجد ضرار در زمان پیامبر صلوات الله علیه)، اسلام تقلبی (وهابیت و ...) مبارز تقلبی(طالبانیسم)، عرفان تقلبی (عرفان سکولار عرفان بی خدا) و...

در مورد مفاهیم و شعارها و باور ها هم همین طور است. دکتر عباسی در جایی می گوید شیطان برای مفاهیم قرآنی بدل ساخته است تا مفاهیم قرآنی بر روی نفوس ما آن تاثیری را که باید داشته باشد نداشته باشد مثل کلمه هوا که اصطلاحی قرآنی است به معنی امیال نفسانی ولی با وسوسه شیطان ولی توسط کسانی در جایی و زمانی به معنی اوضاع جوی به کار رفته واکنون با شنیدن واژه هوا ذهن همگی ما به سمت اوضاع جوی و پیش بینی آن و برف و باران و گرمی و سردی می رود. یا واژه ساعت که کلمه ای قآنی به معنی قیامت و زلزله و رستاخیز است و باید شنیدن آن لرزه به جان انسان بیفکند ولی کسی در زمانی وجایی (با توصیه شیطان) آنرا بر دستگاهی بنام oclock اطلاق کرده است و به مرور تمام مفهوم کلمه ساعت را مصادره کرده است.

این روز ها نیز شیطان غلیظ (به یادداشت مبارزه رودر رو با شیطان در همین وبلاگ مراجعه کنید) یعنی آمریکا سعی بلیغ در این امر دارد. برای همه مفاهیمی که با انقلاب اسلامی احیاء شده و همچون تیر های آتشین بر پیکره فرهنگ و نظام غرب شلیک شده است بدل های بی خاصیت می سازد.

جدید ترین بدل ها را این روزها می توانیم در درگیری های سیاسی و میتینگ های خیابانی پیاده نظام شیطان بشنویم. موسوی و خاتمی و کروبی و همدست و همداستانهایشان این بار می خواهند از این شیوه شیطانی استفاده کنند و شعار های اصیل این امت را مصادره کنند و یا حداقل از خاصیت بیندازند. شعارهایی چون الله اکبر، یا حسین، استقلال آزادی و... و نمادهایی همچون امام (ره) شهدا، مسجد، بسیج و...

و بصیرت و صبر سلاح پرچمداران نهضت حسینیِ خمینی است و راه چاره در مقابل شیطان و فتنه هایی است که ایجاد می کند چرا که فتنه چون بصیرت باشد از لحظه شروع شناخته می شود و چون صبر باشد هنگامی که گذشت.

... و امام علی علیه السلام:

«لایحمل هذا العّلّم الا اهل البصر و الصبر: کسی جز اهل بصیرت و صبر نمی تواند این پرچم را بدوش کشد»





بازدید امروز: 50 ، بازدید دیروز: 54 ، کل بازدیدها: 935036
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ