سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2012 پروژه یا پروسه؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/3/1:: 5:21 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

2012 پروژه یا پروسه؟

پنجشنبه گذشته جلسه سخنرانی موسسه موعود رفتم.

 موضوع جلسه پروژه 2012 و واقعه شریف ظهور بود.

سخنران آقای صلواتیان که جوانی بود، می گفت از سالهای 2000 به بعد ( انجمن مخفی یهود) شروع کرده مطلبی را در ذهن مردم جهان جا انداختن که قرار است در سال 2012 اتفاق خاصی بیفتد. این کار را با پیدا شدن پیش گویی های فردی بنام نوستراداموس شروع کردند تا مردم را به وجود پیش گویی باورمند کنند بعد با استفاده از پروژه هایی مثل هری پاتر و راز داوینچی و ... مردم را به وجود مراکز مخفی و پیش گویی و راز و رمز عادت دهند تا کتاب دوم نوستراداموس در سال 2007 پیدا شود که حاوی نقاشی هایی است که رمز هایی از ان استخراج می شود که نشان می دهد سال 2012 اتفاقی خاص روی می دهد مانند قیامت.

از سال 2009 این گونه تبلیغات بسیار فشرده تر شده به نحوی که به صورت ماهانه و هفتگی کتاب و فیلم و سریال باموضوع 2012 به خورد مردم داده می شود. اما قضیه چیست؟

گویا انجمن های سری یهود (فراماسونری) قصد دارند در سال 2012 کار مهمی صورت دهند مانند علنی کردن حکومت جهانی یهود و این را با واقعه ای بسیار چشمگیر مثل انفجاری اتمی همزمان خواهند کرد و شاید انفجار اتمی در المپیک 2012 لندن (که صهیونیستی ترین المپیک تاریخ لقب گرفته و حتی لوگوی آن به وضوح واژه zion را می سازد) .

صلواتیان می گفت که ما باید هوشیار باشیم وارد بازی آنها نشویم و مردم دنیا و اطرافیانمان را نسبت به نقشه آنها آگاه کنیم.

دکتر شفیعی هم می گفت که انجمن های سری یهود مثل بنیاد سوروس (همانگونه که جورج سوروس یک ماه پیش گفته : ارز جایگزین دلار را تعیین کرده ایم و اگر آمریکا در مقابل کاهش ارزش دلار مقاومت کند دلار را نابود خواهیم کرد) مسئولیت فراهم کردن مقدمات حکومت جهانی یهود را از امریکا گرفته اند و به چین داده اند و همانطور که در فیلم 2012 می بینیم کشتی های نجات را چین می سازد نه امریکا و حکومت جهانی یهود حکومتی سوسیالیستی و فاشیستی است نه لیبرالیستی.

در تحولات سال 2012 یک پای ثابت قضیه هم ایران است چون تنها نقطه ای از جهان است که مقاومت می کند.

 





بازدید امروز: 23 ، بازدید دیروز: 54 ، کل بازدیدها: 935009
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ