سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبریک در این ایام تعزیت!

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/1/29:: 6:48 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

ویرایش مطلب:19/4/1390:

««««««

امام خامنه ای:

انتظار لازمه‌اش آماده‌سازى خود هست. بدانیم که یک حادثه‌ى بزرگ واقع خواهد شد و همیشه منتظر باشید. هیچ وقت نمیشود گفت که حالا سالها یا مدتها مانده است که این اتفاق بیفتد، هیچ وقت هم نمیشود گفت که این حادثه نزدیک است و در همین نزدیکى اتفاق خواهد افتاد. همیشه باید مترصد بود، همیشه باید منتظر بود. انتظار ایجاب میکند که انسان خود را به آن شکلى، به آن صورتى، به آن هیئت و خُلقى نزدیک کند که در دوران مورد انتظار، آن خُلق و آن شکل و آن هیئت متوقع است.

****: دیگر در این وبلاگ در مورد اینگونه مطالب چیزی نوشته نخواهد شد»»»»»»

 

 

 

 

تبریک! در این ایام تعزیت

آدم مخفی! علی اصغر سیجانی کارگردان فیلم که اسم و مشخصات شناسنامه ای اش! در تیتراژ پایانی فیلم آمده است!

(آنچنان که کیهان ادعا کرده بود:) آدم مخفی پشت سی دی "ظهور بسیار نزدیک است" دستگیر شد. آدمهایی که به این سرعت دستگیر می شوند معلوم می شود "دستگیر" ندارند بجز حی لایزال!. این موفقیت شگرف را به قوه محترم قضائیه و "مردم خداجوی" تبریک عرض می کنم.

(قابل توجه کیهان آن که: اسم و مشخصات این آقا در تیتراژ پایانی فیلم آمده بود!!!!)

بخشی از یک مقاله در این زمینه از دکتر یامین پور مجری سابق! دیروز امروز فردا:

...واقعا اگر قرار است کسانی را که به اعتقادات مردم لطمه میزنند و احساسات عمومی را جریحه دار می کنند و رفتارهای فرهنگی توهین آمیز داشته اند بازداشت کنیم الان نمی بایست تهمینه میلانی را بخاطر حرفهای چند شب پیشش در برنامه هفت و معلم را برای تقدیر از آنجلیناجولی و بهروز افخمی را بخاطر خراب کردن تنها اثر سینمایی راجع به امام(ره) و علی عطشانی را بخاطر "دموکراسی تو روز روشن" و اصغر فرهادی را بخاطر درباره الی و جدایی نادر از سیمین و حرفهای موهن اخیرش در فرانسه و مسوول پخش چندین فیلم امریکایی مخرب در ایام نوروز از تلویزیون جمهوری اسلامی و بهرامیان را برای سریال مخرب ساعت شنی و... را بازداشت می کردند؟!


 و البته این لیست برای صدها نفر جا دارد از سینماگرهای غربزده که میلیاردها تومان سرمایه فرهنگی را ریختند پای جشنواره های صهیونیستی تا آقازاده هایی که صبح توی دیزین اسکی روی برف دارند و عصر در کیش اسکی روی آب تا بازیکن های میلیونی فوتبال که دم به دقیقه در پارتی های شبانه رویت می شوند تا هنرپیشه هایی که سی دی هایشان نقل و نبات مجالس خاله زنکی است تا برخی مدیران رسانه ملی و مدیرمسوولان نشریات زرد وخیلی های دیگر که بجایشان ... میگذارم.

کاری به قوه محترم قضائیه ندارم که بخاطر رشته ام می دانم با چه مصیبت هایی در مسیر اجرای عدالت و حکم خدا مواجه است. با هم سلک هایم در رسانه ها کار دارم که آنجا که باید حرف بزنند سکوت می کنند و باج می دهند و جای دیگر می شوند مدافع حریم دین و انقلاب ... . ما به اندازه ای که مسوول گفتن برخی حرفها هستیم، به همان اندازه برای نگفتن برخی حرفها هم مسوولیم.

مراجع عظام تقلید پشتوانه های این انقلاب اند. همین طلبه جوانی که این مستند را ساخته از شیوه گزارش هایی که علما داده اند به شدت گلایه کرده است. نمی دانم چه نیتی بوده است که موجی از تکذیبیه و انکار راه میافتد و دودی درست می شود تا به چشمی فرو برود. چرا وقتی وزارت فرهنگ خاتمی فرش از زیر پای سینمای ایران کشید و کتاب های کوئیلو و اوشو رو به اسم کتاب دینی ریخت توی بازار کسی نرفت تا از علما دست خط بگیرد یا به آن بزرگواران گزارش بدهد. چرا وقتی تمام سازوکار حاکمیتی دولت اصلاحات در خدمت نهادینه کردن حاکمیت دوگانه و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و رفتار پلورالیستیک با دین و انقلاب و هضم شدن در نظم نوین جهانی و عقب نشینی از اهداف راهبردی انقلاب اسلامی و ... بود آقایان نمی رفتند تا به علما واقعیات را گزارش بدهند و مردم را روشن کنند.

می ترسم بیش از این حرف بزنم و متهم به تشویش اذهان عمومی بشوم. علاقه مند به بازداشت کسی نیستم؛ ولی حواسمان باشد که چه کسانی لابلای انبوه داد و قال ها و نگرانی ها و بگو مگوها نفله می شوند. جوان های حزب الهی مظلومند، کار به آنجا نرسد که عطای امر به معروف و نهی از منکر را به لقایش ببخشند و برای تبلیغ دین و انقلاب لاقید شوند و بروند دنبال کار اقتصادی... مثل خیلی از قدیمی ترها!.

کل مقاله در:

http://kistiema.blogfa.com/post-102.aspx





بازدید امروز: 40 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 936084
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ