سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک طرح با توجیه اقتصادی مناسب!

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/11/11:: 11:46 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

یک طرح با توجیه اقتصادی مناسب!

 (هشدار! این مطلب طنز است!!!)

یکی از کسانی که سالها در جریان انحرافی! صاحب منصب بوده و اکنون ضد انحراف شده است گفته است: رقبای مرئی و نامرئی ما زیاد شده اند!.

افرادی که شم اقتصادی داشته باشند از این جمله و کلمه ای که رنگی شده بوی خروار ها پول می شنوند. چه طوری؟ 

این کلمه رنگی نشان از شروع یک ادبیات جدید دارد و کشف یک نوع مخلوق تازه که نامرئی است ولی می خواهد وارد جامعه و خصوصا انتخابات!!! شود. حالا شما تصور کنید حجم انبوه سخنرانی ها و روزنامه ها و مقالات نوشتاری و سایبری را که در ذم و توضیح و تقبیح این موجودات ناشناخته بر سر مردم آوار خواهد شد!

حالا اگر کسی بیاید یک دستگاهی بسازد که این موجودات نامرئی را از فاصله دور (وحتی اگر در اثر ضیق تکنولوژیک از فاصله نزدیک) شناسایی و مرئی کند، ببینید از جانب چه طیف های متنوعی خریدار پیدا می کند:


1- گروهی از سنخرانان و گویندگان و نویسندگانی که پیشتر به آنها اشاره شد برای اثبات گفته ها و نوشته هاشان در وجود و تبیین خطر این موجودات.

2- افرادی که بخواهند چه رسمی و چه غیر رسمی با آن موجودات برخورد  و مبارزه کنند.

3-مردمی که از قضا دوست دارند پیرو جریانهای انحرافی و شاید نامرئی باشند و گوششان به نصایح بزرگان!  و عقلای قوم هم بدهکار نیست.

4- شاید خود آن موجودات نامرئی! برای انکه بتوانند خود را در میتینگ های تبلیغاتی و هنگام ثبت نام و حضور در مجلس و یا هر وقت دلشان خواست مرئی کنند. تبصره: این بند به شرطی معتبر خواهد بود که آن موجودات دارای قدرت های خارق العاده نباشند و یا با افراد خاص در ارتباط نبوده باشند.

5-برخی از مردم سرگرمی طلب که به هر دری می زنند تا چیز های دو بعدی را سه یا چهار بعدی ببینند، حالا یک دفعه دستگاهی بیاید و موجودات نامرئی را نشان بدهد! معلوم است که چه سر و دستی از هم در رقابت برای خریدش خواهند شکست.

6-...





بازدید امروز: 77 ، بازدید دیروز: 117 ، کل بازدیدها: 937269
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ