سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آزمایش سخت: اقبال و ادبار مردمی

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 91/7/5:: 10:6 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

آزمایش سخت: اقبال و ادبار مردمی

 

در دوران مدیریت آقای احمدی‌نژاد، فراز و نشیب‌های فراوانی پیش آمد. یک زمانی خیلی‌ها پشت بلندگوها، ایشان را از ناحیه امام زمان‌(عج) می‌دانستند و همان‌ها، پشت همان بلندگوها، بزرگترین جسارت‌ها را به ایشان کردند. زشت‌ترین الفاظ را نسبت به ایشان به کار بردند! اما همه اینها امتحان‌های الهی بود که برای ایشان پیش ‌آمد.

همان کسانی که روزی از ایشان به‌طور افراطی تعریف می‌کردند و حتی در این مسیر زیاده‌گویی هم می‌کردند، بعدها در همان بلندگوها به‌طور تفریطی به او جسارت کردند! هر دو غلط بود! حضرت علی‌(ع) می‌فرمایند: «روزگار دو روز است، روزی با توست و روزی بر توست.» روزی بر خر مراد سواری و روزی پرتاب شده از مرکب مراد به سمت این طرف و آن طرف رها شده‌ای!

امیرمؤمنان باز می‌فرمایند:‌ «صبر کن، در هر دوی این موارد در حال آزمایش هستی.» همان افرادی که آمدند و گفتند ایشان از طرف امام زمان‌(عج) آمده، همان‌ها آمدند و گفتند جریان انحرافیه، با رمال‌ها و جادوگرها ارتباط دارد و فلان و بهمان! اینها آزمایش‌های بزرگی بودند که الحمدالله آقای احمدی‌نژاد سربلند از آن بیرون آمدند. ایشان ناراحت نشد و میدان را خالی نکرد، بلکه با کمال صبر و بردباری ایستاد و خدمت خودش را به این ملت مظلوم کرد، آن هم به گونه‌ای که دیدید و دیدیم!«

 

http://sarihnews.com/component/content/article/29/1836





بازدید امروز: 69 ، بازدید دیروز: 86 ، کل بازدیدها: 936330
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ