سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ملاک انتخاب رئیس جمهور آینده

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 92/1/19:: 10:30 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم


احمدی نژاد، ملاک انتخاب رئیس جمهور آینده


به فرموده مقام معظم رهبری* برای انتخاب رئیس جمهور آینده باید به دکتر احمدی نژاد نگاه کرد و کاندیدا های مورد نظر را با وی مقایسه کرد. آنها باید نقاط مثبت وی داشته باشند و نقاط ضعف وی را نداشته باشند.

بر روی نقاط ضعف دکتر اجماع وجود ندارد ولی نقاط مثبت وی مورد تایید موافقان و مخالفان وی است از جمله:

- پرکاری: که بارها خبرنگاران همراه وی در سفرها از اینهمه برنامه کاری وی شگفتزده شده اند.

- ساده زیستی: ساده زیستی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و حضرت امام ره بوده است و احمدی نژاد در این زمینه اگر بی نظیر نبوده کم نظیر بوده است.

- برخاسته از قشر مستضعف جامعه: با نگاه به وصیت نامه امام ره، می بینیم ایشان روی این موضوع تاکید فراوانی کرده اند. احمدی نژاد حقیقتا مردی از جنس خود مردم بود. به قول خودش در زندگینامه وبلاگش، یه دوره ای در زمان دانشجویی اش کانال کولر پرس می کرده است.

- ادبیات ساده و همه کس فهم: امام خمینی علیرغم بنیه علمی، فلسفی و عرفانی بالا، جوری صحبت می کرد که بی سواد ترین افراد روستایی می توانستند با وی ارتباط برقرار کنند و احمدی نژاد نیز در این زمینه همین گونه عمل می کند.

- توجه به پیشرفت علمی کشور: پیشرفت های زیر بنایی کشور در این دو دوره بی نظیر بوده است. این مطلب را در توجه خاص و پیگیری مصر وی در به انجام رسیدن طرح های پیچیده ببینید: لینک

- شجاعت: که مورد تایید همه حتی دشمنانش است.

- تیزهوشی: این خصیصه وی نیز بارها از جانب دوستان و دشمنانش مورد تایید قرار گرفته است.

- تقوی: وی جزو معدود کسانی است که توجه زیادی به بیت المال و نوع مصرف آن دارد و نیز سایر امور عبادی.

- ولایت مداری: تنها احمدی نژاد بود که گفت ما آمده ایم که خاکریز ولایت باشیم و حقیقتا این را ثابت کرد. در روزگاری نه چندان دور همه هر نقیصه ای را به گردن نظام -و غیر مستقیم گردن ولایت فقیه- می انداختند و خود را به عنوان رئیس دولت مبرا می کردند ولی امروز احمدی نژاد کاری کرده است که همه رئیس دولت را پاسخ گو در برابر همه مسائل می دانند و این مهمترین دستاورد فرهنگی-سیاسی در دفاع از ولایت فقیه بود.

- درمیان مردم بودن: وی بیشترین ارتباط گیری را با مردم در دوران خدمتش داشته است و از انواع روش های ممکن برای این امر بهره برده است. از نماز جمعه و راهپیمایی رفتن در بین مردم تا نامه های مردمی و سفر های روستایی.

- تواضع: وی در مقابل مردم عادی متواضع و در مقابل صاحب منصبان محکم و استوار بود.

- گفتمان مهدوی: به قول حضرت امام ره این انقلاب باید به انقلاب حضرت مهدی متصل شود و بنابر این همیشه باید روی به اسن موضوع داشته باشد. اما کسی که پس از سالها دوباره این موضوع را زنده کرد دکتر بود.

- گفتمان انقلابی: انقلابی صحبت و عمل کردن نیز بعد از سالها توسط دکتر احیاء شد و کشور با جبهه انقلابی دنیا ارتباط گیری کرد.

- عدالت طلبی: عدالت یعنی توزیع متناسب فرصت ها. یادم نمی رود که حسین شریعتی (مداری؟) در تبلیغات هاشمی در سال 84 می گفت که توزیع درآمد کشور در مناطق فقیر مثل سیستان و بلوچستان اشتباه است. پول باید در جایی سرمایه گذاری شود که بازگشت سرمایه داشته باشد.

احمدی نژاد سعی کرد منابع را تا حد امکان بین اقشار جامعه پخش کند و قشر خویش فرما را در جامعه بسط دهد.

...

اینها تعدادی از مشخصه های مثبت احمدی نژاد بود که فی البداهه به ذهنم آمد که مورد اختلاف موافقان و مخالفان احمدی نژاد هم نیست و طبعا باید در رئیس جمهور بعدی وجود داشته باشد.

ما طبق فرموده مقام معظم رهبری در انتخاب کاندیدای مورد نظر باید ملاک های فوق که اکثرشان را مقام معظم رهبری هم در مورد احمدی نژاد تایید کرده اند (و آنچه ممکن است باشد و من نیاورده باشم) را مد نظر بگیریم و علاوه بر انها دنبال نقاط مثبت دیگری باشیم که احیانا در احمدی نژاد وجود نداشته است. 

*:http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22233





بازدید امروز: 44 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 936088
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ