سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کی را لعنت کنم؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 85/11/16:: 8:6 عصر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

به ملت عزیز ایران توصیه میکنم...

...از آنجمله از عزاداری ائمه اطهار و بویژه سید مظلومان و سرور شهیدان حضرت ابی عبد الله الحسین،  صلوات وافر الهی و انبیاء و ملائکه الله و صلحا بر روح بزرگ حماسی او باد هیچگاه غفلت نکنند . بدانند آنچه دستور ائمه علیهم السلام برای بزرگداشت این حماسه تاریخی اسلام است و آنچه لعن ونفرین بر ستمگران {بر} ال بیت است، تمام فریاد قهرمانه ملت هاست بر سردمداران ستم پیشه در طول تاریخ الی الابد. و میدانید که لعن و نفرین و فریاد از بیداد بنی امیه لعنت الله علیهم با آنکه آنان منقرض و به جهنم رهسپار شده اند فریاد بر سر ستمگران جهان و زنده نگه داشتن این فریاد ستم شکن است. و لازم است در نوحه ها و اشعار مرثیه و اشعار ثنای ائمه حق،  علیهم سلام الله به طور کوبنده فجایع و ستمگری های ستمگران هر عصر و مصر یاد آوری شود و در این عصر که عصر مظلومیت جهان اسلام به دست آمریکا و شوروی و سایر وابستگان به آنان و از آنجمله آل سعود این خائنین به حرم یزرگ الهی لعنت الله و ملائکته و رسله علیهم است به طور کوبنده یاد آوری و لعن و نفرین شود.

و همه باید بدانیم که آنچه موجب وحدت بین مسلمین است این مراسم سیاسی است که حافظ ملیت مسلمین بویژه شیعیان اثنی عشر علیهم صوات الله و سلم.

 

منبع: وصیت نامه امام ره، ص   5 و6

 

 پی نوشت:

1- اماما ! در راستای عمل به وصیت نامه شماست که در رثای امام حسین مظهر شهامت و شهادت می خوانیم:

  « کی گفته من بابا ندارم؟ بابای من ؛ قشنگ ترین بابای دنیاست، .. حتی اگه تو آسموناست...»

2- الهم العن معاویه بن ابی سفیان، ویزید بن معاویه و بوش و بلر و مرکل و همه سر دمداران جریان صلیبی جدید،  ثم العن عبید الله بن زیاد وبن مرجانه و عمر بن سعد وشمرا و اولمرت و مبارک و قذافی و عباس و سنیوره وخائنین حرم امن الهی و همه نوکران مثلا مسلمان جریان صلیبی و ترسیده های از آنها و همه کسانی که سعی می کنند ترس مزبوحانه شان از آمریکا را در دل همه امت اسلامی بریزند.

3- الهم العن همه کسانی که الت دست سازمان های جاسوسی دنیاخواران می شوند و شیعه را به نام سنی و سنی را به نام شیعه می کشند و همه کسانی که این توطئه را دامن می زنند.





بازدید امروز: 39 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 936083
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ