سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل از هیجان می تپد و چشم از اندوه می گرید

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 94/1/31:: 9:28 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دل از هیجان دیدنتان می تپد و چشم از مصیبت بشر می گرید


روزها می گذرد حادثه ها می آید...

در سوریه هر حادثه ای دلم را می لرزاند، در یمن سیر حوادث روح مشتاقم را از تن خارج می کند و در عربستان اشک اندوه و شوق مخلوط می شود.

به خود نهیب می زنم و نهیب می زنم که ننویسم از آخرالزمان اما مگر ویلاگ دفترخاطراتی به اشتراک گذاشته شده نیست؟ مگر دلنوشته های همگانی نیست؟ و این روزها دلم تنها چیزی که می تواند بنویسد از شماست. از آمدن تان، از دیر و زود شدن آمدن تان، از یاران بی پروا و گاه بی سر تان. در میان اخبار فقط به دنبال اخباری مربوط به شمایم. چه اهمیت دارد که مذاکرات به چه نتیجه ای می رسد و تاثیرش بر بازار بورس و قیمت اجناس و طلا و دلار چه خواهد بود؟ آنچه اهمیت دارد آن است که این مذاکرات بر سیر وقایع منجر به آمدن تان تاثیر می گذارد؟ خدای نکرده به تاخیرش خواهد انداخت؟ یا انشاء الله شتاب وقایع را بیشتر خواهد کرد؟

چه اهمیت دارد که داعش کجا را گرفته و کجا را از دست داده است؟ اهمیت دارد که آیا این سگ توله ها اگر جایی را از دست بدهند یا بگیرند در دیر و زود شدن آمدن تان موثر است؟

چه اهمیت دارد روحانی باشد یا احمدی نژاد؟ اهمیت دارد که آیا روحانی در جهت تسریع ظهورتان تلاش می کند یا احمدی نژاد؟

هرچه هست دلم می گوید باید چشم و گوشم را باز کنم. دلم می گوید از خدا بخواهم توفیق را. دلم دلم دلم فقط می لرزد و می لرزد...

مثل قبل از کنکور شده ام. همه ی خوانده هایم را در این هیجان فراموش کرده ام.

شما آیا فرصت می کنید دست کسی را بگیرید؟ نه معذرت می خواهم دل کسی را ببینید؟ منظورم همان دیدن پزشک هاست، البته طبیب بهتر است واژه ی خودمانی تری ست، دیدنی طبیبانه. آخر می دانم این روزها سرتان خیلی شلوغ است. وقتی سر وزیر امور خارجه ی ما، وزیر دفاع عربستان، اوباما و دوروبری هایش، سید حسن نصرالله عزیز، عبدالمالک عزیز و همه ی مملکت داران شلوغ است شما که جای خود دارد. شما غصه ی همه ی مظلومان دنیا مال شماست.

البته اونقده کتاب خونده م که بدونم شما صاحب ولایتید و از جنس نور که می تونه در آن واحد به همه جا بتابه. اما ساختار کوچک دهنی ام نگرانم می کنه و دلواپس. آخه آدم نمیشه موقع آمدن تون مریض باشه، شما طبیب هستین اما درستش و آبرومندانه ش اینه که وقت آمدن تون سالم باشیم. با همه ی گرفتاری و غم و غصه هاتون دل بیمار ما رو هم ببینین. الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 





بازدید امروز: 80 ، بازدید دیروز: 86 ، کل بازدیدها: 936341
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ