سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردی پر از ظهور

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 94/2/13:: 9:7 صبح

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

 

یک مرد، یک فکر

 

تنها و تنها یک « مرد » دیده ام که بر کرسی و بی کرسی هر وقت و هر جا و در هر موضوعی که سخن گفته است حول یک محور و آنهم امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف بوده است و مژده دادن از ظهور نزدیک آن حضرت. این هم لینک سخنانش بمناسبت تولد حضرت علی علیه السلام: 

« ...با این که مظهر نماز و عین نماز است اما چه می شود که برخی می گویند مگر علی (ع) نماز می خواند ؟! معلوم است روی این موضوع خیلی کار شده است و الان هم همین گونه است و شیطان علیه امام (ع) و خط توحید طراحی و اقدام می کند. به نظر می رسد شیطان تاریخ را تحریف کرده و خیلی از حوادث تاریحی را تغییر داده است اما آن روز میوه را چیدند. امروز هم شیطان دارد همان کار با فزرند حضرت امیر (ع) می کند و تمرکز شیطان بر جوسازی علیه امام زمان (عج) است. کسی تصور نکند دشمنی مستکبران روی زمین، پول و آهن است و موضوع زمین و پول که این همه هیاهو و هزینه ندارد. دشمنی مستکبران و شیطان بدان خاطر است که می دانند قرار است اتفاق بزرگی در منطقه رخ دهد و کار بزرگی به وقع بپیوندد.  آن ها می دانند ملتی پیدا شده است که به امام (ع) و اهل بیت علیهم السلام، خدا و ارزش های الهی عشقی وافر دارد و خود را آماده نموده پای این حرکت بایستد. بنابراین دعوا سر همین موضوع است؛ به عبارتی دیگر دعوای شیطان با حقیقت انسان و خدا، پیامبر (ص) و امام است. توطئه ی شیطان هم طبیعی است؛ چون می داند با آمدن امام مرگ وی فرا می رسد و همه ی آزروهایش به باد می رود.

می بینید که در منطقه چه می کنند و به خیال خود می خواهد جلوی این حقیقت را بگیرند. آمدند و منطقه را به هم ریخنتد و جنایاتی کردند تا اصل دین را در ذهن بشریت منفور کنند. امام (ع) همه توطئه ها و جوسازی ها را مشاهده می کند اما صبوری می کند و تحمل به خرج می دهد؛ چون امام (ع) دنبال هدف والایی است و هرگز احساساتی برخورد نمی کند. اگر احساساتی برخورد می کرد دیگر اثری از حقیقت، توحید، عدالت و حق باقی نمی ماند. همان گونه که حرکت آفرینش به سمت حاکمیت عدالت و توحید است امام (ع) در راستای حرکت آفرینش رو به جلو است و این همان اساس حکمت الهی خواهد بود. امام (ع) در سخنان و اقدامات خود توحید، عدالت، همه تاریخ، گذشته و آینده را می بیند و همه اینها را در نظر خواهد گرفت. امام (ع) وارث همه ی انبیا و تجلیات خداوند است؛ بدین معنا که گاهی تجلی حضرت ابراهیم بت شکن (ع) و گاهی تجلی موسی (ع) و عیسی (ع) است و گاهی هم تجلی پیامبر (ص) است؛ بنابراین امام (ع) رحمت واسعه و متعلق به همه خواهد بود. امام (ع) مظهر غیرت الهی و حق است که بر حق پافشاری می کند و همان گونه که خدا ذره ای از حق عقب نشینی نمی کند امام (ع) هم لحظه ای کوتاه نخواهد آمد...»





بازدید امروز: 39 ، بازدید دیروز: 12 ، کل بازدیدها: 934971
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ