سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهارمین جشنوارهی مجازی کتابخوانی

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 94/5/19:: 10:43 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چهارمین جشنواره‌ی مجازی کتاب‌خوانی از میان رمان های برتر و مطرح ادبیات ایران و جهان در سه بخش آزاد، نوجوان و کودک از 20 تیرماه تا 30 شهریور برگزار می شود.
جشنواره‌ی مجازی کتاب‌خوانی با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، معرفی رمان های ارزشمند ایران و جهان، ترغیب کودکان و نوجوانان و عموم مردم به مطالعه و… هر ساله برگزار می شود.
شرکت در بخش آزاد و نوجوان این دوره از جشنواره، همانند دوره های قبل بوده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت جشنواره، از میان رمان های معرفی شده یک یا تعدادی را انتخاب کرده و پس از مطالعه‌ی آن‌ها به چهار سوال تشریحی پاسخ داده و در مسابقه شرکت کنند.
نحوه‌ی برگزاری بخش کودک جشنواره نیز بدین صورت است که والدین کودکان گروه سنی الف و ب ( 4 تا 8 سال) می توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره‌ی مجازی کتاب‌خوانی،پس از خواندن متن داستانی که در سایت قرار داده شده است از کودک بخواهند در صورت تمایل، بر مبنای برداشت خود از داستان، نقاشی بکشند. پس از تهیه‌ی عکس از روی نقاشی توسط دوربین گوشی همراه یا دوربین‌های دیجیتال و یا فایل اسکن شده،آن را به سایت جشنواره یا به شماره 09197743348 از طریق تلگرام یا واتس آپ، ارسال کنند.
داوری این دوره از جشنواره‌ی مجازی کتاب‌خوانی در دو مرحله انجام می شود، در مرحله اول جمعی از متخصصان با معیار های تعریف شده اعم از درست بودن پاسخ، رعایت اصول نگارشی و … تعداد 200 پاسخ‌نامه را برمی‌گزینند و در مرحله‌ی دوم جمعی از نویسندگان شهیر و زبده از میان آثار راه یافته به بخش پایانی، برندگان نهایی را انتخاب می کنند. به صد و پنجاه نفر از برندگان طی مراسم اختتامیه ای که با حضور چهره های مطرح فرهنگی، هنری و ورزشی برگزرار خواهد شد،جوائز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.attarlibarary.ir/ketab4 مراجعه کنید.





بازدید امروز: 44 ، بازدید دیروز: 86 ، کل بازدیدها: 936305
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ