سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل از هیجان می تپد و چشم از اندوه می گرید

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 94/1/31:: 9:28 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دل از هیجان دیدنتان می تپد و چشم از مصیبت بشر می گرید


روزها می گذرد حادثه ها می آید...

در سوریه هر حادثه ای دلم را می لرزاند، در یمن سیر حوادث روح مشتاقم را از تن خارج می کند و در عربستان اشک اندوه و شوق مخلوط می شود.

به خود نهیب می زنم و نهیب می زنم که ننویسم از آخرالزمان اما مگر ویلاگ دفترخاطراتی به اشتراک گذاشته شده نیست؟ مگر دلنوشته های همگانی نیست؟ و این روزها دلم تنها چیزی که می تواند بنویسد از شماست. از آمدن تان، از دیر و زود شدن آمدن تان، از یاران بی پروا و گاه بی سر تان. در میان اخبار فقط به دنبال اخباری مربوط به شمایم. چه اهمیت دارد که مذاکرات به چه نتیجه ای می رسد و تاثیرش بر بازار بورس و قیمت اجناس و طلا و دلار چه خواهد بود؟ آنچه اهمیت دارد آن است که این مذاکرات بر سیر وقایع منجر به آمدن تان تاثیر می گذارد؟ خدای نکرده به تاخیرش خواهد انداخت؟ یا انشاء الله شتاب وقایع را بیشتر خواهد کرد؟

چه اهمیت دارد که داعش کجا را گرفته و کجا را از دست داده است؟ اهمیت دارد که آیا این سگ توله ها اگر جایی را از دست بدهند یا بگیرند در دیر و زود شدن آمدن تان موثر است؟

چه اهمیت دارد روحانی باشد یا احمدی نژاد؟ اهمیت دارد که آیا روحانی در جهت تسریع ظهورتان تلاش می کند یا احمدی نژاد؟

هرچه هست دلم می گوید باید چشم و گوشم را باز کنم. دلم می گوید از خدا بخواهم توفیق را. دلم دلم دلم فقط می لرزد و می لرزد...

مثل قبل از کنکور شده ام. همه ی خوانده هایم را در این هیجان فراموش کرده ام.

شما آیا فرصت می کنید دست کسی را بگیرید؟ نه معذرت می خواهم دل کسی را ببینید؟ منظورم همان دیدن پزشک هاست، البته طبیب بهتر است واژه ی خودمانی تری ست، دیدنی طبیبانه. آخر می دانم این روزها سرتان خیلی شلوغ است. وقتی سر وزیر امور خارجه ی ما، وزیر دفاع عربستان، اوباما و دوروبری هایش، سید حسن نصرالله عزیز، عبدالمالک عزیز و همه ی مملکت داران شلوغ است شما که جای خود دارد. شما غصه ی همه ی مظلومان دنیا مال شماست.

البته اونقده کتاب خونده م که بدونم شما صاحب ولایتید و از جنس نور که می تونه در آن واحد به همه جا بتابه. اما ساختار کوچک دهنی ام نگرانم می کنه و دلواپس. آخه آدم نمیشه موقع آمدن تون مریض باشه، شما طبیب هستین اما درستش و آبرومندانه ش اینه که وقت آمدن تون سالم باشیم. با همه ی گرفتاری و غم و غصه هاتون دل بیمار ما رو هم ببینین. الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 


جنگ های امروز: موضوع نفت و ذخایر طبیعی است یا اعضای بدن انسان؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 92/2/4:: 9:49 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم


جنگ های امروز: قاچاق اعضای بدن انسان موضوع فرعی یا اصلی جنگ؟

در کنار اخباری که از جبهه های جنگ در گوشه و کنار جهان می رسد، آنچه خیلی جلب توجه نمی کند و به عنوان یک عارضه مطرح می شود قاچاق انسان و اعضای بدن انسانها ست. در همه جنگ های دنیا بدون استثنا پای یکی از کشور های غربی و بطور عمده سه کشور استثمارگر قدیمی یعنی آمریکا و فرانسه و انگلیس در میان است. این کشور ها از قدیم برای غارت ثروت های کشور ها جنگ های ویرانگری را موجب شده اند. یکی از ثروت هایی که امروزه گویا از بزرگترین و پرسود ترین تجارت های نامشروع است انسان و اعضای بدن اوست. غربی های وحشی و شیطان صفت برای ارضای تمایلات شیطانی خویش از وجود جنگ های برای استمرار برده داری و تهیه برده استفاده می کنند و نیز برای تهیه اعضای سالم بدن انسان.

از امروز به اخباری که از جنگ های دنیا به گوشتان می خورد دقت کنید و ببینید قاچاق انسان (که برای استفاده در برده داری جنسی عمدتا صورت می گیرد) و قاچاق اعضای بدن انسان جزو خبر های ثابت جنگ های امروزی است. احتمال می رود یکی از دلایل اصلی بروز این جنگ ها هم همین قاچاق چیان  حاکم بر دولت های غربی اند که می خواهند مواد اولیه تجارت نامشروع شان را تأمین کنند.


و اما رجعت

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 91/12/20:: 9:19 صبح

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

و اما رجعت!

روزهای عجیبی است، از حسین درخشان که تمام راههای غلط را تا خود تل آویو پیموده است؛ تا جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه سرگرم نصیحت مشفقانه احمدی نژاد اند. بهانه زیاد است و جدیدترین اش: رجعت هوگو چاوز! (قصدم سیاسی نویسی در این وبلاگ نیست که این وبلاگ؛ فرهنگی ادبی اجتماعی است)

گفتار و کردار دکتر اگر هیچ سودی نداشته باشد؛ یک سری واژه ها را از مهجوریت در می آورد مثل؛ ظهور، انسان کامل، امام زمان، عدالت، و جدیدا: رجعت

من خودم اولین بار دانشگاه بود که با مفهوم رجعت آشنا شدم. البته بعد از بحث مفصلی که با یکی از همکلاسی های مؤمنم در انکار آن داشتم! بعد پیرامونش مطالعاتی کردم و دیدم از اصول اعتقادی و بلاشک شیعه است و البته بسیار مهجور و بایکوت شده.

اگر در فلسفه و کارکرد رجعت بیندیشیم و آنرا بطور کامل باز کنیم، شاید دیدمان از خلقت و جهان و دریافت مان از قوانین حاکم بر جهان دگرگون شود که قطعا خواهد شد.

اصول فیزیکی حاکم بر جهان توسط سیستم غربزده علمی- آموزشی؛ آنچنان در مغز های ما غیر قابل تغییر شناسانده شده است که هرگونه نقض این قوانین بعید به نظر می رسد و مخالفت شدید آنروزهای من با رجعت در بحثی که با دوست سالهای دانشجویی ام داشتم هم از همین باور به خشک و غیر قابل تغییر بودن قوانین فیزیکی جهان بود. در باور نیوتنی ما مرگ یعنی از کار افتادن جسم و سپس فروپاشیدن جسم و رفتن یکطرفه روح به جهان دیگر که تا قیامت (تحت شرایط ویژه ای که دیگر این قوانین فیزیک از بین رفته است) بر نخواهد گشت.

اما رجعت، فاصله مرگ و زندگی را کم می کند؛ رابطه شان را رابطه ای زنده و دائم معرفی می کند که تابع یک سری قوانین خواصی است که فعلا ما نمی شناسیم و با آمدن حضرت امام زمان عج توضیح داده می شود و آن زمان دیگر برای ما «بعید» نخواهد بود. 

*****

رجعت در ویکی پدیا: لینک   و اعتقاد مسیحیان و یهود به رجعت

رجعت: یک مقاله در سایت حوزه که مشابهت زیادی با همان بالایی دارد

 


پایان دنیا 1 دی 1391 (پایان دنیا اول دیماه 1391) ! ورژن جدید

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 91/9/13:: 8:55 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم


پایان دنیا 1 دی 1391 (پایان دنیا اول دیماه 1391) ! ورژن جدید

20 مهر سال 1388 خبری از قول آسوشیتد پرس توی صفحه اصلی یاهو دیدم که گفته بود سال 2012 پایان دنیاست. برام مطلب جالب بود، یه سرچ توی گوگل کردم و نتیجه مربوطه رو که در ارتباط با تقویم مایاها و اعتقادشون مبنی بر پایان یک دوره از تاریخ در سال 2012 و آغاز دوره ای جدید بود در یک پست منتشر کردم.

حالا بعد از 3 سال مطلب مربوطه خواننده های زیادی پیدا کرده!!! و روزانه بیش از 300 نفر مطلب رو می خونن!! که احتمالا مربوط میشه به نزدیک شدن به اول دیماه! یعنی پایان دنیا!!! و بعضی هم نظرات خیلی جدی می ذارن!

اما:

به اعتقادات مذاهب دیگر کاری ندارم. ولی ما به عنوان شیعه برای شروع جهان و برای ادامه آن و برای پایان آن اعتقادات محکم و بی شبهه ای داریم که ما را بی نیاز از هر نوع تئوری خیالی دیگری می کند. فرض کنید اگر امروز تمام دانشمندان دنیا اعلام کنند (مثلا ناسا به عنوان معتبر ترین مرجع فضایی) که بر اساس نتایج مطالعات و شواهد قطعی، سیاره ای بنام نیبرو در تاریخ اول دیماه 1391 به زمین برخورد می کنه و قطب های زمین وارونه میشه و زمین 3 شبانه روز در تاریکی مطلق فرو میره واکنش ما به عنوان یک شیعه در این مورد چیه؟

معلومه: ما در هیچ جای اعتقادات مون و اونچه از ائمه و پیشوایان مون (که هزاران بار درستی حرف هاشون به ما و دشمنان آن حضرات ثابت شده) آمده چیزی بنام پایان دنیا در فلان تاریخ نداریم. در عوض به طور قطع به ما وعده داده شده که مستضعفین وارث زمین خواهند شد و آخرین مولای ما یعنی حضرت حجت ابن الحسن عج الله تعالی فرجه الشریف ظهور خواهند کرد. پایان تاریخ کاملا واضح برای ما تشریح شده است. ما نقطه گنگی در این قضیه نداریم.

بعد از دوران حضرت مهدی بر اساس اعتقادمان به رجعت؛ دوران طولانی از حکومت و حضور دیگر معصومین بر روی زمین خواهیم داشت.

بنابر این ما نه از خبر برخورد سیاره ای دیگر به زمین، نه از معکوس شدن قطب های زمین، نه از وقوع جنگ اتمی ویرانگر، و نه هر نوع احتمال پایان حیات بر روی کره زمین نگران نخواهیم شد چرا که ما آینده تاریخ را از کسانی شنیده ایم که دروغ و اشتباه در رفتار و گفتارشان راه ندارد.


امام زمان چطوری ظهور می کنن؟ آیا ممکنه ما دچار شک بشیم؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/11/25:: 7:12 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امام زمان چطوری ظهور می کنن؟ آیا ممکنه ما دچار شک بشیم؟

خیلی طبیعی و آروم! بله! ما ممکنه دچار شک بشیم!

اول جواب رو دادم بعد حالا سر فرصت چند نکته پیش گفتار!: 

- اینجا وبلاگه و وبلاگ یه رسانه خودمانیه مثل گفتگوی دوستانه چند نفر می مونه بنابراین حرف ها معمولیه نه لزوما علمی.

- حرف های منم یه جور تحلیل خودمانیه و بیشتر جنبه تحذیر داره تا ادعای علمی.

اما صحبت:

خیلی از ما از واقعه شریف ظهور ذهنیتی "ماورایی" و "غیر طبیعی" داریم به این معنی که انتظار داریم یک سری اتفاقات عجیب و غریب بیفته که هر خوابی رو متوجه کنه و هر دیوانه ای را هشیار.

فورا نگین اتفاقات عجیب و غریب که می افته و در روایات گفته شده مثل صیحه آسمانی و ...

ب....عله هست گفته شده و قطعا اتفاق خواهد افتاد. اما اعتقاد من دارد به این سمت می رود که: این قضایای عجیب هم جوری اتفاق می افتد که برای ذهن های شکاک جای هزار اما و انکار می گذارد. حالا بیشتر توضیح خواهم داد.

ما اگر به روند ظهور نگاه کنیم و به وقایعی که پیشگویی شده بوده و اتفاق افتاده اند می بینیم که بسیار طبیعی و در دل بستری همرنگ اطراف اتفاق افتاده اند که انگار واقعه ای بوده اند کمابیش همانند سایر اتفاقات.

به انقلاب اسلامی ایران نگاه کنیم.

به ظهور امام خمینی نگاه کنیم.

به حزب الله لبنان نگاه کنیم.

به عراق نگاه کنیم.

به یمن نگاه کنیم.

به مصر نگاه کنیم.

به فرقه های مخفی یهود و شاخه فراماسونری اش نگاه کنیم.

به امام خامنه ای (به عنوان سید خراسانی) نگاه کنیم.

به احمدی نژاد (به عنوان شعیب ابن صالح) نگاه کنیم

همه و همه در بستری بسیار طبیعی رخ داده اند که فقط کسانی از آنها به عنوان نشانه های ظهور نام میبرند که چشم تیز کرده اند و گوش پهن نموده اند برای نشانه های ظهور و تطبیق وقایع روز با پیشگویی های ائمه اطهار سلام الله علیهم.

آیا امام زمان ظهورشان غیر طبیعی تر از این وقایع خواهد بود؟

آیا صیحه آسمانی غیر طبیعی تر خواهد بود؟

آیا تکیه زدن امام عج به کعبه و ندای انا المهدی دادن ایشان غیر طبیعی تر خواهد بود؟

من گمانم این است که خیر

در آن زمان هم فقط کسانی این وقایع را غیر طبیعی خواهند پنداشت و باور خواهند کرد که علائم پیش گفته را غیر طبیعی پنداشته باشند و سیر ظهور را دنبال کرده باشند.

در آن زمان هم از هر تریبون هزار صدای ناموزون همه این امور را توجیه خواهند کرد. هزار سخنران مذهبی و غیر مذهبی از دوست و دشمن هزار برداشت به خورد مردم خواهند داد.

آیا بعید به نظر می رسد که با اعلام ظهور آقا امام زمان و معرفی خویشتن؛ ماهواره ها و سایت های خبری و شبکه ها به نقل از مقامات عربستان اعلام کنند که وی محمد بن حسن بن ... از اهالی نجران یا طائف با بریده یا تبوک است؟ و ادعای پیامبری و... کرده است؟

و هزار سند و مدرک ارائه کنند که برخی از آنها (مثل هویت و محل سکونت امام عج) درست هم باشد( و مگر ما اعتقاد نداریم که امام عج هم اکنون در میان مردم زندگی می کنند و بسا همسر و فرزند هم دارند؟)

از هم اکنون من درسایت ها و وبلاگ هایی دیده ام که صیحه آسمانی را به عبور توام با صدای مهیب یک سیاره بنام نیبرو از کنار زمین تعبیر کرده اند که در سال 2012 رخ خواهد داد. (اینجا و اینجا را کلیک کنید)

برخی دیگر تصاویری از کف دستی که در آسمان دیده خواهد شد از هم اکنون منتشر کرده اند.(اینجا)

می گویم ممکن است برخی ها از روی کینه و عقده هایی که نسبت به شخصیت های ظهور دارند و آنها را آدم های معمولی می پندارند احتمال دارد از اصل ظهور و امام زمان عج هم روی بگردانند! 

و کسانی که منزل به منزل با نشانه گذاری های روایات پیش آمده اند و درباره نزدیکی ظهور به قطعیت رسیده اند نیازی به صیحه آسمانی یا کف دست در آسمان نخواند داشت (گرچه آنها را هم بهتر و زودتر از بقیه درخواهند یافت) و امام زمان عج را از اولین لحظه ظهور خواهند شناخت.

...والله اعلم بالصواب

 


آیا زمان آمدن سفیانی فرا رسیده است؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/11/20:: 6:2 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

شیطان بزرگ با شوق و ذوق وافری خود را برای برپایی حکومت جهانی ابلیس آماده می کرد. تنها نقطه مزاحم عالم و در واقع قلب جهان، خاورمیانه بود که برای آن هم نقشه هایی داشت: خاورمیانه جدید! که قرار بود با درد متولد شود (جمله رایس در زمان جنگ 33 روزه!)

ناگهان نطقه روشن جهان (ایران) با پایداری ها و تلاش ها و روشن گری های ولایت و سرباز ولایت در این چند ساله ، همه چیز را برعکس کرد، دلها از شیاطین برگشت و تبلیغات پر حجم شیاطین علیه ولایت نتیجه عکس داد. همه جا نشانه های بیداری از افسون شیاطین پدیدار گشت و اکنون...

اکنون بیداری ها به شدت دارد پاندمی می شود با سرعتی که هیچ کس باورش نمی شود! یک نوع رستاخیز! 

اذا جاء نصرالله والفتح ورایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا، فسبح باسم ربک واستغفره انه کان توابا

شیاطین هم بهتر از ما می دانند و رصد کرده اند و می کنند، دارند به سرعت دنبال چاره می گردند؛ آخرین چاره ها!

آیا تنها راه چاره سفیانی است؟

آیا مجبورند تا آخرین تیر چله شان را بیندازند؟

آیا عمر سلیمان کودتا خواهد کرد؟

آیا مرزهای خاورمیانه درهم خواهد ریخت؟

آیا شیاطین به این نتیجه خواهند رسید که اگر خاورمیانه برای ما نباشد؛ پس برای هیچ کس نباشد؟

آیا بدون خاورمیانه حکومت جهانی ابلیس قابل تحقق خواهد بود؟

آیا این خاورمیانه ای که دارد با بیداری امت ها شکل می گیرد سلطه شیاطین را تحمل خواهد کرد؟

حرکت بعدی فراماسونری، گروه های مخفی یهود شیطان پرست چه خواهد بود؟


ما در آستانه یک تحول بزرگ و سرنوشتساز قرار داریم

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/11/10:: 1:24 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز 10/11/89: حاج محمود احمدی نژاد:

ما در آستانه یک تحول بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار داریم و مأموریت امروز ما به مراتب سنگین‌تر از 5 سال قبل و 20 سال قبل است. امروز ملت ایران هم باید اندیشه الهی انقلاب را تبیین کند و برجسته کند و در دنیا معرفی کند و هم به صورت تمام قد در برابر ساختارها و مدیریت استکباری بایستد و هم مدیریت آینده جهان را سامان دهد و این یک مأموریت بسیار خطیر است و مسئولیت سیاست خارجی بسیار فراتر از منافع ملی است که منافع ملی هم در بستری از تحولات جهانی و استقرار عدالت و توحید در جهان قابل تعریف است. 


دعا برای توفیق دولت

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/10/8:: 7:21 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

روز بصیرت و پشتیبانی از ولایت مبارک باد. گرچه همه روزهای این سی و اندی سال حکومت اسلامی روزهای بصیرت و پشتیبانی از ولایت برای این مردم بوده است اما 9 دیماه پارسال بهانه ای شد تا قدر این جنبه از شخصیت اجتماعی سیاسی مردم دانسته شود و نهیبی باشد برای جاماندگان پارسال.

همه با هم برای توفیق دولت در اجرای موفقیت آمیز طرح بزرگ هدف مندی یارانه ها دعا کنیم.

 


شب قدروچرت دم صبح

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/9/8:: 5:41 عصر

<!-- /*

شب قدروچرت دم صبح

 

حکایت کسانی( ازسرشناسان و بعضا بزرگان) که می بینیم پا بر اعمال نیک گذشته خویش می نهند و راه را معکوس می پیمایند حکایت همان زنده داری شب های قدر است که بسیاری از ما نزدیک صبح خوابمان می برد و صبح می دمد و ما خواب تشریف داریم.

شب هجران غیبت را نیز به شب قدر تشبیه کرده اند. از همین جهت که عرض شد هم به شب قدر شبیه است چرا که بسیار کسان که سالها لاف دینداری و حتی ولایت و مهدویت زده اند و شاید از این راه امرار معاش هم نموده اند؛ این دم صبح ظهور چرتشان می گیرد و عَلَم حمایت از نظامِ زمینه ساز ظهور از دست شان می افتد که هیچ، تیشه و تبر بر می دارند و به جان آن می افتند.

 


بلاخره حال عبدالله وخیم شد

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/8/23:: 5:59 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

دوسه روز پیش خبری کوتاه منتشر شد که عده ای بسیار ذوق زده شدند:

خبر کوتاه است: حال پادشاه عربستان وخیم شد.

این خبر کوتاه امید های بلندی را در دل بسیاری زنده می کند. امیدوارم که هرچه زودتر به درک واصل شود تا امید ها شکوفا تر گردد.





بازدید امروز: 41 ، بازدید دیروز: 12 ، کل بازدیدها: 934973
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ