سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باز بیمه رازی!

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/11/2:: 7:8 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

باز بیمه رازی!

دو اتفاق جالب بعد از اون تصادف کذایی و مطلب من در این وبلاگ با عنوان: همه ناراضی از بیمه رازی:

1- چند روز پیش از ایران خودرو تماس گرفتند و در مورد نحوه خدمات رسانی مرکز شان پس از تصادف پرس و جو کردند

2- امروز از دفتر مرکزی بیمه رازی در مشهد تماس گرفتند و در مورد علت نارضایتی من از بیمه رازی پرس و جو کردند. 

من هم نواقص خدمات دهی شانرا و کارهایی که سرم در آورده اند را به رئیس بیمه رازی مشهد (که ظاهرا تازه این پست را گرفته اند) گفتم و او هم قول داد نمایندگی فریمان را توبیخ کند و پرونده ام را دوباره بررسی.

ببینیم و تعریف کنیم!مشکوکم

کلمات کلیدی: بیمه رازی، بیمه رازی و تصادف، بیمه رازی و خدمات دهی، بیمه رازی و پیگیری شکایت، بیمه رازی و پرداخت خسارت، بیمه رازی پژو، بیمه رازی اردی، بیمه رازی نیسان، بیمه رازی نمایندگی مشهد، بیمه رازی فریمان، بیمه رازی همه ناراضی


همه ناراضی از بیمه رازی!

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/9/13:: 3:27 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ناراضی از بیمه رازی!

به مناسبت روز بیمه 13 آذر!

بیش از 10 روز پیش در جاده ای خارج از فریمان با یک نیسان تصادف کردم   که نیسان مقصر بود و بیمه اش باید خسارت ماشین من را می پرداخت. این ماجرا باعث شد که با یک بیمه بنام بیمه رازی آشنا شوم که چشم تان روز بد نبیند ؛ بعد از گذشت بیش از 10 روز هنوز چک مربوط به جبران خسارت را دریافت نکرده ام. بی ماشین برگشته ام تهران و تازه امروز بیمه فخیمه اعلام کرده که حدود نیمی از خسارت وارده را پرداخت می کند! یعنی کارشناسان عالیقدرشان اینگونه تشخیص داده اند!

خوب چشم ما که روشن شد! شما دعا کنید طرف مقابل تان ؛ گوش شیطان کر و زبانم لال اگر تصادف کردید بدون بیمه باشد، یزید باشد ولی بیمه رازی نداشته باشد!!!

برچسب ها: بیمه رازی، بیمه رازی و خدمات رسانی، خدمات رسانی نامطلوب بیمه رازی، بیمه رازی و مشتری ناراضی، بیمه رازی فریمان، بیمه رازی مشهد، بیمه شخص ثالث بیمه رازی، بیمه رازی و تصادف، بیمه رازی و نیسان، بیمه رازی و آردی، بیمه رازی صافکاری، بیمه رازی و...

 





بازدید امروز: 20 ، بازدید دیروز: 54 ، کل بازدیدها: 935006
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ