سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تسلط بر اوضاع

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/4/30:: 7:24 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

تسلط بر اوضاع

دیشب بعد از مدت ها برنامه دیروز امروز فردا را دیدم. آنهم بعلت حضور آقای پناهیان در این برنامه بود. موضوع برنامه هم مهدویت.

از تنها کسی که تخطئه جریان انحرافی را نشنیده بودم آقای پناهیان بود که دیشب موضوع برنامه به آن سمت رفت(وبهتر است بگوییم بود) و آقای پناهیان هم لگدی بر این جنازه زدند تا از ثواب اخروی اش محروم نشوند انشاءالله!. آقای پناهیان سی دی معروف را کار دشمنان یا دوستان نادان دانستند که از هر فرصتی برای دور زدن ولایت فقیه استفاده می کنند و خواهند کرد!. در هوشمندی و ذکاوت یک آدم همین بس که از طرفی سردمدار جریان تطبیق و بررسی علائم و اعلام نزدیکی ظهور باشد و از طرف دیگر منتقد و سرزنش کننده آن جریان! .

 در این برنامه شخصی با عنوان کارشناس امنیتی! فرهنگی صحبت کرد که با توجه به ظهور و بروز جن و سحر و جادو و ریاضت و تسخیر در فضای فرهنگی کشور و با توجه به اینکه حداقل جن موجود واقعی یی است؛ حضور کارشناسان امنیتی در فضای فرهنگی بسیار مغتنم و پیشگیرانه خواهد بود!.

آقای طائب -دوست بسیار عزیز آقای پناهیان (بقول مجری برنامه) هم قرار بود تلفنی صحبت کنند که ارتباط برقرار نشد. آقای طائب گفتم یاد صحبت های جالب چندی پیش ایشان* افتادم که روند چگونگی تسلط بر اوضاع را بعد از روی کار آمدن خاتمی تشریح می کنند و توضیح می دهند که برای جذب رأی مردم جلساتی داشته اند که از صدا و سیما هم نماینده ای حضور داشته و خلاصه کار به شهردار شدن احمدی نژاد می انجامد و اینکه با اصرار بقیه مشایی را به عنوان معاون احمدی نژاد به وی تحمیل می کنند و حالا فهمیده اند که وی جاسوس و... و... و... است!

بعد از این برنامه؛ 20:30 هم یک رپرتاژ آگهی تبلیغاتی برای قالیباف رفت و قالیباف یک ژست احمدی نژادی در حساسیت نسبت به بیت المال و نصب بنر گرفت که به ما که خودمان را خیلی تیز هوش هم نمی دانیم خیلی بر خورد چراکه علنا فکر کرد ما خـ...ر...یم و آن بنر های تبلیغات ریاست جمهوری شان یادمان رفته! هرچند آلزایمر داشته باشیم اینقدر که حواسمان هست!! ، به شما نمی دانم؛ بر نخورد؟!!!

صحبت های اخیر دوستان را که کنار هم می گذاری یک نفر در درونت از تو می پرسد: آیا الان هم جلسات انتخاباتی برگزار می شود؟ آیا الان هم برای تسلط بر اوضاع برنامه ریزی هایی شده است؟ آیا برای جذب رأی مردم شعاری انتخاب گردیده است؟ آیا کسی پیشنهاد داده است که چه تابلویی رابلند کنند؟ آیا مبارزه با جریان انحرافی می تواند همان تابلو باشد؟ و تو در جواب آن فرد درونت سرت را می خارانی و می گویی: والله اعلم، آخرالزمان است دیگر هر چیزی ممکن است!!!

 

*:http://ayandenews.com/news/31947/





بازدید امروز: 54 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 936098
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ