سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان دنیا 1 دی 1391 (پایان دنیا اول دیماه 1391) ! ورژن جدید

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 91/9/13:: 8:55 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم


پایان دنیا 1 دی 1391 (پایان دنیا اول دیماه 1391) ! ورژن جدید

20 مهر سال 1388 خبری از قول آسوشیتد پرس توی صفحه اصلی یاهو دیدم که گفته بود سال 2012 پایان دنیاست. برام مطلب جالب بود، یه سرچ توی گوگل کردم و نتیجه مربوطه رو که در ارتباط با تقویم مایاها و اعتقادشون مبنی بر پایان یک دوره از تاریخ در سال 2012 و آغاز دوره ای جدید بود در یک پست منتشر کردم.

حالا بعد از 3 سال مطلب مربوطه خواننده های زیادی پیدا کرده!!! و روزانه بیش از 300 نفر مطلب رو می خونن!! که احتمالا مربوط میشه به نزدیک شدن به اول دیماه! یعنی پایان دنیا!!! و بعضی هم نظرات خیلی جدی می ذارن!

اما:

به اعتقادات مذاهب دیگر کاری ندارم. ولی ما به عنوان شیعه برای شروع جهان و برای ادامه آن و برای پایان آن اعتقادات محکم و بی شبهه ای داریم که ما را بی نیاز از هر نوع تئوری خیالی دیگری می کند. فرض کنید اگر امروز تمام دانشمندان دنیا اعلام کنند (مثلا ناسا به عنوان معتبر ترین مرجع فضایی) که بر اساس نتایج مطالعات و شواهد قطعی، سیاره ای بنام نیبرو در تاریخ اول دیماه 1391 به زمین برخورد می کنه و قطب های زمین وارونه میشه و زمین 3 شبانه روز در تاریکی مطلق فرو میره واکنش ما به عنوان یک شیعه در این مورد چیه؟

معلومه: ما در هیچ جای اعتقادات مون و اونچه از ائمه و پیشوایان مون (که هزاران بار درستی حرف هاشون به ما و دشمنان آن حضرات ثابت شده) آمده چیزی بنام پایان دنیا در فلان تاریخ نداریم. در عوض به طور قطع به ما وعده داده شده که مستضعفین وارث زمین خواهند شد و آخرین مولای ما یعنی حضرت حجت ابن الحسن عج الله تعالی فرجه الشریف ظهور خواهند کرد. پایان تاریخ کاملا واضح برای ما تشریح شده است. ما نقطه گنگی در این قضیه نداریم.

بعد از دوران حضرت مهدی بر اساس اعتقادمان به رجعت؛ دوران طولانی از حکومت و حضور دیگر معصومین بر روی زمین خواهیم داشت.

بنابر این ما نه از خبر برخورد سیاره ای دیگر به زمین، نه از معکوس شدن قطب های زمین، نه از وقوع جنگ اتمی ویرانگر، و نه هر نوع احتمال پایان حیات بر روی کره زمین نگران نخواهیم شد چرا که ما آینده تاریخ را از کسانی شنیده ایم که دروغ و اشتباه در رفتار و گفتارشان راه ندارد.





بازدید امروز: 11 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 936055
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ