• وبلاگ : جلوه
  • يادداشت : پياده كردن
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     



    دوست گرامي سلام

    خدا قوت

    اين مقاله شما عيناً در کلوب گفتمان اصولگرايي با ذکر منبع جهت مطالعه اعضاء و ساير مخاطبين

    کلوب درج شد.

    ان شاء الله موفق باشيد

    http://www.cloob.com/clubname/osoolgarayan

    با سلام و درود بر دوست عزيز
    حالتون چطوره؟ خدا قوت
    اميدوارم تاريخ دوباره تکرار نشه و يار وفاداري ديگر فداي نفاق برادران يوسف نشه! ان شاء الله با ظهور آقا امام زمان (عج) ريشه همه منافقين کنده بشه ...
    در پناه حق
    يا علي
    لعنت خدا بر متوکل بر شيطان ( احمق تو کلکلي) لعنت خدا بر ابو موسي اشعري زمان( ابوترمز ي فر ) لعنت خدا بر نا مطهر فرزند معنوي اکبر شاه رسما جاني لعنت خدا بر بي هنران مدئي هنر لعنت خدا بر برادران دالتون ها لعنت خدا بر بزرگترين قاچاقچيان کشور لعنت خدا بر مجلس نشينان شکمباره لعنت خدا بر گوساله پرستان سامري مسلک لعنت خدا بر کساني که مي خوهند پروژه نه به احمدي نژاد را دوباره کليد بزنند . لعنت خدا بر عمله ها و مجريان پروژه بني صدراسيون ( پروژه اکبر شاه رسمنا جاني براي حذف امير مختار احمدي نژاد ) .لعنت خدا بر کساني که به خواهند امير مختار را بر کنار کنند يا حداقل در فکر ذلت او با شند . لعنت خدا بر کساني که در مجلس شکم بارگان و زر اندوزان به فکر نابودي خاکريز امام خامنه اي هستند .
    اگر ما صد سال ديگر را تصور کنيم و نوادگان خود را در آن هنگام بنگريم که در کلاس هاي مجازي حاضر هستند و معلمشان از آنطرف دنيا و يا از کره ديگر در حال برسي تاريخ حکومتها و مردمان کره زمين در گذشته است و از دانش آموزي سوال مي کند که بگو ببينم در فلات ايران چه کسي سلسله اکبر شاهيان را نابود کرد و باعث شد مردمانش از دوره پارسنگي و عصر حجري سازندگي و اصلاحات ( ماتيک و زير ابرو ) با سمت شکوه و پيشرفت قدم بردارند و بردگان و پابرهنگان را جز آدميان به حساب آورد و پا را از آن فراتر بگذارد و بردگان را ولي نعمتان حکومتش معرفي نمايد و چنان ظلمي وحشتناک در حق ما اشراف کند و او به دست چه کسي از بين رفت . دانش آموز آقا . بابام از باباش اون هم از ننه فائزه بنت شيخ الاشراف و حجت الثروت و آيت القدرت شاه بابا ملک اکبر رسما جاني عالي جاه نقل کرده که آهنگر زاده اي که جدش آشپز زاده بود و آن آشپز زاده هم جدش آهنگر بود و نامش آنطور که در تواريخ عهد قديم آمده کاوه بود هوس بر پاي حکومت فريدوني را در سرش مي پرورانيد و با توطئه بر عليه جدمان و تقلب بزرگ توانست بر مردم حکومت کند و شاه بابا ملک اکبر عالي جاه را رنجيده خاطر نمايد دليل تقلب او هم همين بس که او راي يک پابرهنه جوات مواتي را با راي من که يک اشراف زاده ام برابر کرد آيا شما ظلمي از اين بالاتر سراغ داريد . در همان دوران بود که هزار دستان فرزند ارشد جدمان نتوانست اين ظلم را تحمل کند او به نام سر جونيور اشرف الاشراف ملک مهدي پسته دزد پسته فروش نفت خور کار چاقکن کرسنتي عالي جاه با کمک برادران مکتبي خود در کشور هاي برادر انگليس و سعودي و صهيوني و همچنين فرزندان معنوي جد مان در مجلس شکمپارگان و زراندوزان و همچنين با دست هاي پنهان و آشکار خود در جناحين ارتجا و انحراف توانست حکومت پا برهنگان و بردگان را از بين ببرد و بار ديگر روح دوران ساز دنگي غربيان را احياء نمايد ..... در همين هنگام کودک مستخدمي که در حال شست و شوي کلاس است زير لب منمن مي کند ومي گويد آقا من مي تونم يه چيزي بگم ، بگم آقا ، بگم ، بگم ، معلم بگو برده زاده . آقا پدرم از پدرش و آن هم از جد شهيدمان محمود بازو زره و شمشير وسپر و خاکريز ، و فدايي رهبر شنيده که مي گفت (( اکبر شاهيان در خواب بينند پنبه دانه گهي لف لف خورنند گه دانه دانه ))
    با سلام

    "نظر مقام معظم رهبري در مورد جرياني كه از آن به جريان انحرافي تعبير مي كنيم چيست؟"

    ميتوانيد تحليل را در وبلاگ مطالعه نماييد.
    خوشحال مي شوم که از نظرات باارزشتان بهره مند شوم.
    با مطلب در همين مورد به روزم

    ياعلي راه ديگر
    خيلي غم انگيز بود ...
    دوستان نادان خطرناک تر از دشمنان هستند.
    در كنار آقا هم چنين افرادي وجود دارند
    + شايد در انتظار او 
    سلام! من هم دلم واسه مظلوميت کيان سوخت... کاملا دلاورانه و مظلومانه به شهادت رسيد.
    ان شاالله که کيان امروز مملکت قرباني اين توطئه ها و عقده اي بازي هايي که به اسم بصيرت مد شده، نشه...
    سلام عليکم محمد جان!
    کوتاه ولي پر محتوا! فوق العاده بود! فوق العاده!
    مرحبا! وجدانا کفم بريد!
    خيلي دوستت داريم! بدجور!
    محمد جان حرف نداري!
    ولي به راستي گوشي هست که بشنود؟! چرا کيان بايد کشته شود تا برخي بفهمند که ظن بيخود کرده اند...
    خدانگهدار