سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند نقل قول

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 86/11/30:: 11:55 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

وبلاگ:نسل خمینی

آیا ملاک راه امام نوه امام است؟

بالاخره توهین بد است و بد از هر که باشد بد است اگر چه برای برخی بدتر محسوب می­شود

 ...

ثانیاً منکر این هم نمی­توان شد که عده­ای نان­به­نرخ­روزخور از شرایط موجود و اقبال مردم به اصول­گرایان و حزب­اللهی­ها دارند سوء استفاده می­کنند و ممکن است برای کسب موقعیت بهتر دست به ناحق­ها و نادرستی­هایی هم بزنند که باید توی دهنشان زد و آنان را طرد کرد اما مگر این توهین­ها قبلاً سابقه نداشت؟ مگر در نامه­ای خطاب به رهبری، نوشیدن جام زهر توسط امام بزرگ ما توسط جمعی از نمایندگان مجلس که اعتقادی به ولایت فقیه و امام و راه او نداشتند به سخره گرفته نشد؟

مگر ابراهیم یزدی نیامد خاطره از سیگار کشیدن امام تعریف کرد؟ مگر تفکرات انقلابی و عظیم امام را تحریف نکردند؟ مگر دستورات امام را مبنی بر توجه به قشر مستضعف با سیاست­های عامدانه و لیبرالی به استهزا نگرفتند؟

یکی از سینه­چاکان امروزیِ حرمت خمینی بگوید با فرمان اعدام سلمان رشدی چه شد؟ یکی از اینانی که امروز در غم توهین به امام اشک تمساح می­ریزند بگویند با آرمان خمینی برای نابودی اسرائیل چه شد؟ یکی از دار و دست? مدعی راه امام بگوید با فرمان امام مبنی با طرد عناصر لیبرال از حکومت چه شد؟

آقای سید حمید روحانی که از طرف امام مسئول نگارش وقایع انقلاب شد و امروز تمام کشور را به حمایت از سیدحسن دعوت می­کند و به روحانیت و مراجع قم پرخاش می­کند، بگوید بجز دو جلد کتاب نهضت امام خمینی بقی? تاریخ انقلابی که باید می­نوشت کو؟

...

کدام محکمات سخنان امام امروزه توسط کسان و ناکسان محترم شمرده می­شود که ایشان به دنبال تفسیر متشابهات است؟ موسسه­ای که حاضر نیست حتی نسبت­های ناروایی مثل عقب­نشینی امام در مقابل حذف شعار مرگ بر امریکا را تایید یا رد کند کی صلاحیت این همه گنده­گویی­ها را دارد؟

 

موسسه­ای که باید گفت خود به دلیل کوتاهی­ها و قصورهایش بزرگ­ترین عامل بایکوت راه و تفکر خمینی کبیر است کجا و کی می­تواند ادعای مرجعیت دربار? راه و تفکر خمینی کبیر کند؟

آقای ابطحی که حتی از نام بردنش هم اکراه دارم و اکنون سنگ حرمت خمینی را به سینه می­زند، آن وقتی که سید حسن خمینی را تحریک می­کند که وبلاگ بنویسد و او را روحانی متفاوت می­نامد و روزآمد معرفی می­کند بگوید امام خمینی کجا به اطرافیانش اجازه می­داد آن­گونه اختلاط زن و مرد و پرده­دری و هوسرانی و بزرگداشت ولنتاین را تبلیغ و ترویج کنند و فقط نام خمینی و خانواده او را برای خود سپر کنند و با همراهی آنان برای خود مشروعیت دروغین بتراشند.

از نظر نسل خمینی تنها مفسر کلام و راه خمینی رهبر عزیز انقلاب و یادگار واقعی امام یعنی حضرت آیت الله سید علی الحسینی الخامنه­ای است. کسانی که در خانه­های مجلل جماران ساکنند باید بدانند که کلام روشن و صریح و محکم خمینی روح خدا و شناختی که مردم از امام دارند نخواهد گذاشت از خمینی بزرگ برای مطامع سیاسی و راه­یابی به مصادر قدرت سپر و سلاحی بسازند.

... 

    -------------------------------------------------------------------

وبلاگ: خاکریزیسم

...

مورد دوم ماجراهایی است که به "بهانه" ی محکومیت تخریب بیت شریف امام راحل(ره) و دفاع از این دودمان پاک، اتفاق افتاد، محکومیتی که از سوی امثال افرادی ابراز شد که ذره ای اعتقاد به راه و افکار امام نداشتند و همواره خود را ناصح و گوشزد کننده ی "فوق العاده"ی خطاهای امام، جازده اند! وگرنه "نوسازی" مسکین را روزانه چند صد نفر بیشتر بازدید نمی کردند که بخواهد موج ضد امامی ایجاد کند!

...

 

وبلاگ: کافه اندیشه

...

یقیناً حرمت سید حسن خمینی(با تمام انتقاداتی که در مشی سیاسی وارد است) باید با دقّت حفظ گردد ولی چرا سیاست ما نسبت به همه میراث معمار انقلاب با همین حساسیت مواجه نمی شود؟ مگر همین چند روز پیش نبود که یک روسپی سیاسی با دهن کجی به یکی از اساسی ترین عناصر تفکّر امام یعنی حمایت از فلسطین، به میراث فکری ایشان بی حرمتی کرد؟ چرا همین خطیب جمعه نسبت به اظهارنظر سخنگوی حزبش هیچ واکنشی نشان نداد؟ چرا دیگر تشکیکها در میراث فکری امام راحل مانند مبارزه همیشگی با استکبار و امریکا چنین موضعگیری هایی را بدنبال ندرد؟ مهمتر از همه ی اینها چرا پیگیری و تاکید بر آرمانهای انقلاب و امام لابلای ژستهای روشنفکری و نطقهای مبتنی بر «واقعیت های سیاسی» له می شود؟ و...

 

وبلاگ:پیام دل

...

 

در این میان چند جوان جویای نام در یک سایت اینتر نتی  چون حسن آقای خمینی را هم سن و سال خود می پندارند سخنانی درشت به ایشان می زنند که کاری به صحت و سقم آن نداریم

ولی آن چه در این میان جالب است سخنان انسان سرد و گرم چشیده ای چون آقای هاشمی است که این چنین بی محابا در خطبه های نماز جمعه از وجود قراینی در خصوص ارتباط این جوانان احساسی با بیگانگان سخن میگوید ....





بازدید امروز: 50 ، بازدید دیروز: 153 ، کل بازدیدها: 937395
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ