سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمایت جامعه مدرسین از احمدی نژاد

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 88/3/19:: 5:58 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برای موضع‌گیری جامعه مدرسین در انتخابات، جلسات مکرری برگزار شد و اعضا تاکید کردند که نباید تنها به ارائه معیارها بسنده شود بلکه باید مصداق مشخصی معرفی شود.

وی با اشاره به رای اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به حمایت از دکتر احمدی نژاد گفت: رای جامعه به آقای احمدی نژاد از جمله تصمیمات نادری بود که اکثریت قابل توجه اعضا وی را به عنوان فرد اصلح معرفی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه:
بازگشت حمایت جامعه مدرسین از احمدی نژاد کذب محض است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه علمیه قم درباره شایعه بازگشت حمایت جامعه مدرسین از احمدی نژاد گفت: انتشار این گونه سخنان کذب محض است.


حجت الاسلام محمود عبدالهی، عضو جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره شایعه بازگشت اعضای جامعه مدرسین از حمایت دکتر احمدی نژاد پس از مناظره‌ها گفت: آنچه امروز در برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها در این خصوص منتشر می‌شود کذب محض است.
مدرسه فیضیه

بر اساس نظر سنجی ها؛
حمایت 80 درصدی طلاب حوزه علمیه از محمود احمدی نژاد

خبرگزاری رسا ـ بر اساس نظر سنجی انجام شده از سوی خبرگزاری رسا، هشتاد درصد طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم از دکتر محمود احمدی نژاد حمایت می کنند.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بر اساس نظر سنجی انجام شده از سوی خبرگزاری رسا، هشتاد درصد طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در دهمین انتخابات ریاست جمهوری از دکتر محمود احمدی نژاد حمایت کرده و به وی رای می دهند.
 
در نظر سنجی صورت گرفته میر حسین موسوی با 12/6، محسن رضایی با 3/8 و حجت الاسلام مهدی کروبی با 1 در صد آرا در رتبه های بعدی این نظر سنجی قرار دارند.
 
همچنین 1/9 درصد از پرسش شوندگان نیز گزینه هیچکدام را انتخاب کرده اند.
 
بر اساس نتایج به دست آمده از این نظر سنجی،‌ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در پاسخ به این پرسش که به کدام یک از کاندیداهای موجود رای نمی دهید،‌ با 45/6 درصد آرا حجت الاسلام مهدی کروبی را به عنوان اولین گزینه برگزیدند.
 
میرحسین موسوی با 20/3 و محسن رضایی و محمود احمدی نژاد هر دو با 7/9 آرا در رتبه های بعدی قرار دارند.
 
55/3 پرسش شوندگان در این نظرسنجی آمادگی خود را برای تبلیغ به نفع کاندیدای مورد علاقه شان خبر داده اند.
 
بر اساس این نظر سنجی، طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم با 86/4 درصد آرا پیش بینی کرده اند که محمود احمدی نژاد بار دیگر به عنوان رییس جمهور برگزیده خواهد شد.
 
13/5 درصد از پرسش شوندگان نیز میر حسین موسوی را به عنوان رییس جمهور آینده پیش بینی کرده اند.
http://www.rasanews.ir/Nsite/FullStory/?Id=5930




بازدید امروز: 4 ، بازدید دیروز: 117 ، کل بازدیدها: 937196
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ