سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کی الاغ است؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 85/7/1:: 3:10 عصر

این هم نقل قولی از واقعه ای تلخ

 

از محاسن احمدی نژاد این است که فحش خورش ملس است. در جریان رقابت های انتخاباتی ، هواداران هاشمی تندترین اتهامات و فحش های سیاسی  از تروریست و تیر خلاص زن  گرفته تا مرتجع و دیکتاتور و... علیه او به کار گرفتند. او را کوتوله سیاسی نامیدند. حسین مرعشی رسما" در تلویزیون اعلام کرد که قد و قامت احمدی نژاد برای ریاست جمهوری خیلی کوچک است.

 بعد از انتخابات هم سیل فحش و تهمت علیه احمدی نژاد نه تنها کم نشد که افزایش یافت. ابراهیم نبوی (مشهور به دلقک اصلاحات) تا همین امروز هم احمدی نژاد را «رئیس جمهور مشنگ» می نامد. Smsهای تمسخرآمیزی که تابحال علیه احمدی نژاد برای افراد ارسال کرده اند بی سابقه است. فکر نمی کنم در سالیان اخیر این حجم از تخریب علیه یک شخصیت سیاسی به کار گرفته شده باشد . با این وجود علاقه مردم به احمدی نژاد نه تنها کم نشده که طبق نظرسنجی ها افزایش هم یافته است.

احمدی نژاد مردی از جنس مردم است. مردی که مسخره کردن و فحش دادن به او از ارج و اعتبارش کم نمی کند. او برج عاج نشین نیست که هوادارانش بترسند مبادا غباری بر قبای او بنشیند. احمدی نژاد «ایشان» نیست. «وی» است. «او» است. من که هوادارش هستم هیچ ابایی ندارم از اینکه با دوستانم  با شخصیت احمدی نژاد شوخی کنم. اصلا" همین امر این بشر را برای من دوست داشتنی می کند.

اما در حیرتم آنها که با یک سوزن فریادشان به آسمان می رود چرا به خودشان حق می دهند با جوالدوز به جان دیگران بیفتند؟ لابد همه دوستان یادشان هست که چندی پیش بعد از انتشار نامه خانم فاطمه رجبی علیه سید محمد خاتمی چه فریاد وااخلاقایی در اردوگاه اصلاح طلبان به پا خاست. البته اصولگرایان هم از منظر اخلاقی ادبیات خانم رجبی را تقبیح کردند. اما اکنون که روزنامه شرق این کاریکاتور را که در بالا می بیند درج نموده  ، هیچ یک از حضرات اصلاح طلب از اینکه حریم اخلاق شکسته شده ، حرفی به میان نیاورد.

 

همان طور که ملاحظه می شود کاریکاتوریست روزنامه شرق ، احمدی نژاد را (با نماد معروف هاله نور) به خر تشبیه کرده است. بله به الاغ!

حتم دارم که بسیاری دیگر از هواداران احمدی نژاد مثل من با دیدن این کاریکاتور خونشان به جوش نمی آید. چون احمدی نژاد برای ما مقدس نیست. بدتر از این را هم بکشند و بنویسند ککمان نمی گزد. اصلا" خوشمان از این بشر می آید چون هم دوستش داریم هم مقدسش نمی دانیم. مقدس برای ما کس دیگر و چیز دیگر است. خون ما جای دیگری و زمان دیگری به جوش می آید.

اما واقعا" اصلاح طلبان مدعی اخلاق که بر سر نامه فاطمه رجبی علیه خاتمی آن جنجال را به راه انداختند و برای اخلاق سیاسی مجلس ختم گرفتند ، وقتی از روزنامه شرق دفاع می کنند و هیچ اشاره ای به کاریکاتور غیراخلاقی این روزنامه ( که رئیس جمهور برگزیده  اکثریت مردم ایران را به خر تشبیه کرده است) نمی کنند ، در پیشگاه خدا و خلق خدا که هیچ ، چرا لااقل در پیشگاه وجدان خودشان خجالت نمی کشند؟ هیچ فکر نمی کنند که اگر امروز باد می کارند فردا طوفان درو می کنند؟ هیج گمان نمی برند که فردا روز اگر دوباره از اخلاق سیاسی دم زدند دیگر حنایشان پیش مردم رنگی نخواهد داشت؟  ... گمان نمی کنم.

منبع: وبلاگ بیداری



بازدید امروز: 111 ، بازدید دیروز: 153 ، کل بازدیدها: 937456
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ