سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام زمان چطوری ظهور می کنن؟ آیا ممکنه ما دچار شک بشیم؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 89/11/25:: 7:12 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امام زمان چطوری ظهور می کنن؟ آیا ممکنه ما دچار شک بشیم؟

خیلی طبیعی و آروم! بله! ما ممکنه دچار شک بشیم!

اول جواب رو دادم بعد حالا سر فرصت چند نکته پیش گفتار!: 

- اینجا وبلاگه و وبلاگ یه رسانه خودمانیه مثل گفتگوی دوستانه چند نفر می مونه بنابراین حرف ها معمولیه نه لزوما علمی.

- حرف های منم یه جور تحلیل خودمانیه و بیشتر جنبه تحذیر داره تا ادعای علمی.

اما صحبت:

خیلی از ما از واقعه شریف ظهور ذهنیتی "ماورایی" و "غیر طبیعی" داریم به این معنی که انتظار داریم یک سری اتفاقات عجیب و غریب بیفته که هر خوابی رو متوجه کنه و هر دیوانه ای را هشیار.

فورا نگین اتفاقات عجیب و غریب که می افته و در روایات گفته شده مثل صیحه آسمانی و ...

ب....عله هست گفته شده و قطعا اتفاق خواهد افتاد. اما اعتقاد من دارد به این سمت می رود که: این قضایای عجیب هم جوری اتفاق می افتد که برای ذهن های شکاک جای هزار اما و انکار می گذارد. حالا بیشتر توضیح خواهم داد.

ما اگر به روند ظهور نگاه کنیم و به وقایعی که پیشگویی شده بوده و اتفاق افتاده اند می بینیم که بسیار طبیعی و در دل بستری همرنگ اطراف اتفاق افتاده اند که انگار واقعه ای بوده اند کمابیش همانند سایر اتفاقات.

به انقلاب اسلامی ایران نگاه کنیم.

به ظهور امام خمینی نگاه کنیم.

به حزب الله لبنان نگاه کنیم.

به عراق نگاه کنیم.

به یمن نگاه کنیم.

به مصر نگاه کنیم.

به فرقه های مخفی یهود و شاخه فراماسونری اش نگاه کنیم.

به امام خامنه ای (به عنوان سید خراسانی) نگاه کنیم.

به احمدی نژاد (به عنوان شعیب ابن صالح) نگاه کنیم

همه و همه در بستری بسیار طبیعی رخ داده اند که فقط کسانی از آنها به عنوان نشانه های ظهور نام میبرند که چشم تیز کرده اند و گوش پهن نموده اند برای نشانه های ظهور و تطبیق وقایع روز با پیشگویی های ائمه اطهار سلام الله علیهم.

آیا امام زمان ظهورشان غیر طبیعی تر از این وقایع خواهد بود؟

آیا صیحه آسمانی غیر طبیعی تر خواهد بود؟

آیا تکیه زدن امام عج به کعبه و ندای انا المهدی دادن ایشان غیر طبیعی تر خواهد بود؟

من گمانم این است که خیر

در آن زمان هم فقط کسانی این وقایع را غیر طبیعی خواهند پنداشت و باور خواهند کرد که علائم پیش گفته را غیر طبیعی پنداشته باشند و سیر ظهور را دنبال کرده باشند.

در آن زمان هم از هر تریبون هزار صدای ناموزون همه این امور را توجیه خواهند کرد. هزار سخنران مذهبی و غیر مذهبی از دوست و دشمن هزار برداشت به خورد مردم خواهند داد.

آیا بعید به نظر می رسد که با اعلام ظهور آقا امام زمان و معرفی خویشتن؛ ماهواره ها و سایت های خبری و شبکه ها به نقل از مقامات عربستان اعلام کنند که وی محمد بن حسن بن ... از اهالی نجران یا طائف با بریده یا تبوک است؟ و ادعای پیامبری و... کرده است؟

و هزار سند و مدرک ارائه کنند که برخی از آنها (مثل هویت و محل سکونت امام عج) درست هم باشد( و مگر ما اعتقاد نداریم که امام عج هم اکنون در میان مردم زندگی می کنند و بسا همسر و فرزند هم دارند؟)

از هم اکنون من درسایت ها و وبلاگ هایی دیده ام که صیحه آسمانی را به عبور توام با صدای مهیب یک سیاره بنام نیبرو از کنار زمین تعبیر کرده اند که در سال 2012 رخ خواهد داد. (اینجا و اینجا را کلیک کنید)

برخی دیگر تصاویری از کف دستی که در آسمان دیده خواهد شد از هم اکنون منتشر کرده اند.(اینجا)

می گویم ممکن است برخی ها از روی کینه و عقده هایی که نسبت به شخصیت های ظهور دارند و آنها را آدم های معمولی می پندارند احتمال دارد از اصل ظهور و امام زمان عج هم روی بگردانند! 

و کسانی که منزل به منزل با نشانه گذاری های روایات پیش آمده اند و درباره نزدیکی ظهور به قطعیت رسیده اند نیازی به صیحه آسمانی یا کف دست در آسمان نخواند داشت (گرچه آنها را هم بهتر و زودتر از بقیه درخواهند یافت) و امام زمان عج را از اولین لحظه ظهور خواهند شناخت.

...والله اعلم بالصواب

 





بازدید امروز: 169 ، بازدید دیروز: 138 ، کل بازدیدها: 936568
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ