سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمارها و عمار شدن

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/4/13:: 6:49 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

عمارها و عمار شدن

این قضیه ای که می خواهم بگویم خطابی از نوع "یا ایها الذین آمنو آمنو" است. یعنی لزوم بازنگری عمارها در رفتار خویش بحدی که «عمار» شوند.

روی سخن امام خامنه ای در چندین سخنرانی اخیرشان بطور اخص کسانی بوده است که خود را "عمار" می نامند و ما هم عمارشان می دانیم.

چرا؟ چون کسانی که دم از ولایت و دفاع از ولایت نمی زنند که حسابشان پاک است و خر خود را سوارند. امام خامنه ای وقتی صحبت از مهربانی با برادران و انصاف در رفتار با مخالفان و اصلی نکردن فرعی ها و دشمن نکردن دوستان مخالف و همین امروز(13.4.89) پرهیز از اختلاف افکنی و اظهار تاسف از بگومگوها می کنند مخاطب شان کسانی اند که دم از ولایت مداری می زنند و چه کسانی اولی تر از عمار ها؟

عمار ها نقش شان در کمک به ولایت، کم کردن اختلاف ها و خنثی کردن تبلیغات دشمن در وارونه کردن جبهه حق و ناحق است و اگر خود باعث تفرقه و عامل ایجاد شبهات شوند جای بسی تاسف خواهد بود و نه تنها کمکی به حریم ولایت نخواهند کرد بلکه همان گونه که در روزها و هفته ها و ماههای اخیر شاهد بوده ایم انرژی فراوانی از ولایت و جبهه ولایت خواهند گرفت و هدر خواهند داد.

ظاهرا مانند بسیاری چیزهایمان که باید با آزمون خطاهای بسیار به تکامل خویش برسند؛ عمارهای ما هم باید حالا حالا ها تلاش کنند و آزمون و خطا های بسیار مرتکب شوند تا «عمار» شوند.





بازدید امروز: 34 ، بازدید دیروز: 132 ، کل بازدیدها: 937839
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ