سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داستانک: دلیلی برای حمایت

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/4/23:: 6:16 عصر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

داستانک: دلیلی برای حمایت

 

- حقوق ویژه ای برای تو قائل شده؟  به تو و دوستانت وعده ای داده؟ پستی، مقامی؟ چه چیزی باعث شده که اینطور از رئیس حمایت کنی؟ در صورتی که می بینی همه مخالف او هستند. رئیس هیئت مدیره روزی نیست که در جلسه چیزی علیه او نگوید. رئیس کارگزینی اگر می تونست حتما عذرش را می خواست. اداره امور مالی که دربست مخالفش هستند و اگر بتونن حتما امور مالی را طوری تنظیم می کنن که رئیس با کله سقوط کند. اصلا خود من که البته نسبت به بزرگانی که با ما هستند عددی محسوب نمی شوم؛ دلم نمی خواهد ببینمش. تو آخر با چه حساب و کتابی از او دفاع می کنی؟ جز اینکه آدم به عقلت شک کند؟!

 اینها را رئیس اداره انتظامات در حالی که از شدت هیجان برافروخته شده بود خطاب به نگهبان دم در کارخانه به نجوا می گفت. او درحالی که چشمهایش پیوسته اطراف را می پایید ادامه داد:

 - مرد حسابی اون باعث بدبختی شما قشر زحمت کش این کارخانه شده، حقوق شما دیرپرداخت میشه تقصیر اونه، اضافه کارتون کم  شده تقصیر اونه. ولی تو چی؟ هیچ کدام از این چیز ها را نمیفهمی! شماها اصلا دوست و دشمن تون رو نمی شناسید!  شنیده ام پشت سر رئیس خدمات حرف زده ای درحالی که اون نسبت به شماها دلسوزه و همین چند روز پیش نبود که سرویس های داخلی کارخانه را راه اندازی کرد تا کارگران راحت تر به محل کارشون برسند و کلی پیاده روی نکنند؟

 نگهبان سرش را خاراند، نگاهی به در ورودی انداخت و سپس رو به مافوقش کرد و گفت:

 - نه! راستش رو بخوای اون نه چیزی به ما داده و نه وعده چیزی رو به ما داده. اگر هم وعده چیزی رو به ماداده باشه ما باور نکرده ایم، چون با وجود مخالفان گردن کلفتی مثل همون هایی که نام  بردی، مطمئن هستیم نمی تونه به وعده هاش عمل کنه ولی همین که سعیش رو بکنه برای ما کافیه و انصافا تا حالا کرده. از همه اینها که بگذریم و از میان صد ها دلیلی که برای حمایت از رئیس دارم اگر فقط یکی رو داشتم کافی بود و می دونی اون چیه؟

 -و اون  دلیل چیه؟

 -اون دلیل اینه که همه شما گردن کلفت ها از دستش تا حد مرگ عصبانی هستین! و این نشون میده که رئیس حتما کارایی کرده و می کنه که یا به نفع ماست یا به ضرر شما!!! و همین یک دلیل برای ما کافیه! 

 





بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 182 ، کل بازدیدها: 936582
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ