سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمک زمستانه به سوری ها

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 92/10/1:: 12:49 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

کمک به آوارگان سوری برای زنده ماندن در سرمای زمستان

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی دعوت «مرکز بین‌المللی فردایی بهتر» برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آوارگان سوری، این امر با استقبال قابل توجه مردم شریف ایران روبرو شده و هیئات سراسر کشور با ایجاد غرفه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در عزاداری‌های دهه آخر صفر به این کمپین خواهند پیوست.

بنابر این گزارش، هفته گذشته جمعی از دانشجویان و فعالان مردم‌نهاد عرصه جهان اسلام در پی سرمای شدید امسال در خاورمیانه که بیشترین مشکل را برای مردم و آوارگان سوری ایجاد کرده است با اهداف انسان دوستانه و حمایت از محرومین و مظلومین اقدام به راه اندازی این کمپین نمودند.

بنا بر گزارش‌ها در اثر برف و سرما در بسیاری از اردوگاه‌های آوارگان سوری در لبنان و ترکیه و مناطق مرزی و حائل در مرز سوریه و ترکیه روزانه چندین نفر به‌ویژه کودکان خردسال یخ زده و می‌میرند.

تا به حال علاوه بر «مر?کز بین‌المللی فردایی بهتر» گروه‌ها و تشکل‌هایی همچون ?«اتحادیه بین‌المللی امت واحده»، «جنبش دانشجویان جهان اسلام?»، «?قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی»، «جنبش عدالتخواه دانشجویی?»، ?«بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر?»?، ?«?هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی?»?، «گروه جهادی فردای سبز دانشگاه شریف» و ده‌ها هیئات و گروه مردم‌نهاد به این حرکت پیوسته‌اند.

 ?باتوجه به استقبال‌ها برای واریز کمک‌های نقدی، شماره حساب «243428173» به نام جنبش دانشجویان جهان اسلام در بانک تجارت، شعبه علامه طباطبایی(کد 2430) برای این امر اختصاص یافته? است.?

مردم شریف ایران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق این شماره حساب و یا ارتباط با با روابط عمومی این کمپین از طریق ایمیل « iranforsyria@gmail.com » ارسال نمایند.

شماره تلفن های مرتبط:

09358425911

09117734835





بازدید امروز: 6 ، بازدید دیروز: 45 ، کل بازدیدها: 937081
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ