سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سالگرد رحلت امام (ره) باید از چه کسی سخن گفت؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 86/3/9:: 4:55 صبح

در سالگرد رحلت امام (ره) باید از چه کسی سخن گفت؟

 

در سالگرد شهادت امام حسین علیه السلام، عاشورا، باید از خمینی گفت. از کسی که بعد از هزاران سال زنده بودن مکتب عاشورا را به رخ یزیدیان زمان کشید. باید از خمینی گفت که چونان یاران عاشورا؛ هم قدم حسین ع هجرت کرد از همه آنچه از جنس ماده بود، عاشورا «زندگی اش» ، و زندگی اش عاشورا بود.

در سالگرد رحلت امام ره باید از پیرِ مرادی گفت که اکنون 18 سال است که نام خمینی را در لابلای غوغا های روزمرگی مان فریاد کرده است. آوای خمینی را در سالهای «غفلت» گذشته برایمان تا به امروز حمل کرده است.

در سالگرد رحلت امام ره باید از مردی گفت که هیچ کس باورش نمی شد اینقدر خاکی و آنقدر افلاکی بدون مدیون کردن خویش به پول های آلوده به نفت، رئیس جمهور شود. تمام همّ و غمّش آرمان های امام ره، جدی کردن باور مهدویت و خدمت (نه حفظ قدرت) باشد.

باید احمدی نژاد را هنوز به دور و بری ها «توضیح» داد. آخر باور چنین فردی در چنین زمانه و دنیایی سخت است و تعجب انگیز نخواهد بود اگر مخالفانش رفتار ها و گفتار های ضد مردمی خود را به وی نسبت دهند و آنقدر این دروغ ها تکرار کنند که آخر پابرهنه هایی که دل احمدی نژاد برایشان می تپد، نسبت به او دل چرکین شوند.

در سالگرد رحلت امام ره باید زنده کننده دوباره کلام جاودانه امام: «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» را برای دوست داران امام ره توضیح داد. باید لرزاننده پایه های سست صهیونیزم را به اطرافیان معرفی کرد.

باید در این روز ها غباری که شاید از «گرد و خاک» کردن مخالفان بر چهره اجتماعی احمدی نژاد نشسته است را زدود.

باید در جهت فهم نقش و جایگاه رهبر عزیز و احمدی نژاد محبوب در جهان امروز تلاش کرد.

چرا که یار ِیارمهدی (عج) یار مهدی (عج) است انشاءالله.





بازدید امروز: 35 ، بازدید دیروز: 75 ، کل بازدیدها: 938756
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ