سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شعیب ابن صالح، مردی بزرگ از اهالی امروز؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 86/3/13:: 6:42 عصر

به نام او

 

شعیب ابن صالح، مردی بزرگ از اهالی امروز؟

در بررسی حوادث و رخداد های بسیار نزدیک به ظهور امام زمان، نقاط برجسته ای وجود دارد که وقوع همزمانِ آنها می تواند چراغی باشد برای آنکه دنبال «راه» نمایی در تاریکیِ غفلت و جهالتِ آخرالزمان است.

*- اختلاف اهالی شام (لبنان؟) بر سر آن چیزی که در میان آنهاست. که نهایتا سفیانی با کودتایی از آنجا خروج کرده به سمت عراق حرکت می کند.1

*- عراق به عنوان کانون درگیری ها و جنگ ها و وقوع کشتار یبوح( پیوسته وادامه دار).

*- یمن کانونی دیگر و محل خروج سید یمانی (چند ماه مانده به ظهور).1

*- حضور دجال و نیز سفیانی در منطقه خاورمیانه و مشخصا عراق و عربستان و کشتن و اسیر کردن مردم بی گناه.1

*- حضور سید خراسانی در ایران که هدایتگر پرچمهای سیاهی است که منقش به تصویر سید است.1

*- حضور شعیب ابن صالح به عنوان فرمانده لشکر سید خراسانی که با لشکریانِ سفیانی در محلی به نام باب اصطخر (نقطه مقابل فرو رفتگی خلیج فارس=تنگه هرمز؟) درگیر شده و شعیب ابن صالح پیروز می شود. شعیب ابن صالح جوان گندمگون و تیز فهمی از اهالی تهران است.1

 

با نگاه به مختصاتی که ذکرشد می توان آنها را با زمان خود تطبیق داد و سنجید که چقدر امکان دارد زمان ما همان زمان موعود باشد. وضعیت لبنان و سوریه امروز بسیار بی ثبات و آبستن حوادث غیر قابل پیش بینی است. لبنان بر سر تشکیل دولت دچار اختلاف شدیدی است و گمان نمی رود غرب تحمل آن داشته باشد و بگذارد دولتی با محوریت یا تحت نفوذ حزب الله در آنجا شکل بگیرد و احتمال وقوع کودتا در این دو کشور بسیار زیاد است . عراق که دیگر نیاز به هیچ توضیحی ندارد. هر روزه حداقل 100 نفر زن و مرد و کودک بی گناه چه با اتفجارهای تروریستی و چه با بمباران و شلیک مستقیم آمریکایی ها (که چندین سال پیش نویسنده کتاب «یوم الخلاص» گفته بود همان دجال است) کشته می شوند. یمن امروز بسیار بحرانی است و شیعیان یمن علیه دولت می جنگند و آمریکا و متحدانش به دولت یمن ماموریت داده اند هر حرکت شیعی را در نطفه خفه سازد و آنها سعی دارند نسل شیعیان را اگر از دست شان برآید از یمن بر کنند ولی بر خلاف تصورشان و بر خلاف بایکوت کامل خبری و حمایتیِ شیعیان یمن در دنیا؛ آنها پیروزی های مهمی به دست آورده اند. ایران ما امروز درست همانند پیش بینی ها مرکز ثقل مقاومت در برابر دجالِ خونخوارِ آمریکاست.

اگر اینچنین است و امروزِ ما همان روزِ بهروز موعود است بر ماست که سر از غرقاب روزمرگی و روزگذرانی خارج کنیم، نگاهی به اطراف بیفکنیم و هوشیارانه حوادث جهان را تعقیب کنیم. چشم به راه و نگاه و سپاه سید خراسانی و آنکه پیشاپیشِ (بین یدیه) اوست یعنی شعیب ابن صالح بدوزیم و به موقع بشناسیم شان تا جا نمانیم انشاءالله.

 

 

پی نوشت:

1- بررسی رویداد های نزدیک ظهور، مجتبی الساده، ترجمه محمود مطهری نیا





بازدید امروز: 34 ، بازدید دیروز: 75 ، کل بازدیدها: 938755
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ