• وبلاگ : جلوه
  • يادداشت : احمدي نژادي ها
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام بر شما دوست خوب ما

    در راه دفاع از انقلاب با کسي عقد اخوت نبسته ايم نه با خود و نه با ديگران اگر رهبرمان سيد علي حسيني خامنه اي را نيز قابل تکيه و استناد مي بينيم و مي دانيم ،، صرفا" به خاطر اين مي باشد که ايشان مورد عنايت خاصه بقيه الله مي باشد که اگر غير از اين مي بود تا الان فاتحه انقلاب خوانده شده بود .

    دوست خوب ما در وقايعي که شکل گرفت و گوئيا تا الان هم ادامه دارد هيچ کس قابل استناد براي ما نيست تنها رهبر معظم انقلاب مي باشد که براي ما قابل استناد مي باشد.

    و لذا ما بايد موضعي منطقي اعمال نماييم و هيچ طرفي را قابل استناد و بدور از اشتباه و يا نفوذ نفوذي ها در اطراف او نبينيم که اين ما را به سمتي مي برد که بر جايي تکيه نماييم که قابل استناد نمي باشد تنها رهبري آنهم چون مورد عنايت خاصه بقيه الله مي باشد قابل استناد مي باشد.

    امروز اگر آيت الله مصباح قابل نقد مي باشد بايد دوستانه اين کار انجام شود و اگر احمدي نژاد قابل نقد مي باشد اين کار را هم بايد دوستانه انجام داد و اگر سخن را نپذيرفتند بايد بر انتقاد دوستانه خود ادامه دهيم تا رهبري از جايگاه رهبري موضعي را آنهم اگر صلاح ديدند اعمال نمايند و هرگز نبايد وارد فاز تخريب شويم.

    ما در راه حراست از تعاليم و شعار هاي اللهي انقلاب با هيچ کسي حتي خودمان هم عقد اخوت نبسته ايم.

    موفق و پيروز باشيد