• وبلاگ : جلوه
  • يادداشت : تسلط بر اوضاع
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    البته اين برنامه را نديدم ولي اگه اينطور که مي گيد باشه واقعا براي آقاي پناهيان متاسفم . ايشون خودش و عده اي ديگر که در سي دي هم اشاره شد مصداق يابي را مطرح کردند . حالا که هوا را پس ديدن ناجوانمردانه خودشون رو زدن به اون راه وعقب کشيدن و بعضا حرفهاي خودشان را تکذيب کردن و همه خبط و خطاها را انداختند به دوش يک عده آدم يک لا قباي مظلوم که دستشان به جايي بند نبود. حالا هم رفتن منبر و هي دعوت به ولايت مي کنند يکي نيست بگه چطور وقتي رهبر وجود جريان انحرافي را رد کرد و صرفا اونو اختلاف سيلقه دونست چرا اونجا دم از ولايت نمي زنيد آقاي پناهيان و امثالهم ! چرا ولايت فقيه را دور مي زني ؟ ولايت شده يک ابزار بازي و قدرت طلبي براي شماها
    يک چيزي هم مي خواهم بگم . خوب شد اين بازي جريان انحرافي و اون دورکاري دکتر رخ داد تا با وجود تمام آسيبهاي وارده اين دو تا اتفاق باعث شد خيلي از مدعيان مذهبي بودن ماهيت واقعي و درجه ايمان پايين خود را نشان بدهند و نشان بدهند چقدر بدبخت و بازي خورده اند و در بعضي موارد قدرت طلب .
    بلا تشبيه اون قضيه حضرت موسي که در طور ماندش از قراري که گذاشته بود با مردمش بيشتر شد ، اکثريت گوساله پرست شدند . شده مثل قضيه دورکاري که بدجور باعث افتادن نقابها از چهره ها شد . خيلي خيلي بشتر از فتنه 88 . اون فتنه 88 که اصلا بازي بود .
    به طائب هم مي گم شماها هيچي نيستين . يک مرغ دوني را هم نمي تونيد جمع کنيد حالا ادعاي تسلط بر اوضاع را مي کنبد . کليد قلب آدمها دست خداست . رو هرکي بخواد باز مي کنه شماها هم بهتره اينقدر لاف گنده تر از دهانتان نزنيد شماها هرچي داريد از صدقه سر دکتر است مردم به صداقتش راي دادن . شما اگه راست مي گي چرا اين توانمنديهاتون را براي به قدرت رساندن ناطق به کار نبرديد !! و گذاشتيد خاتمي بياد چرا در دوره خاتمي که اينقدر ولايت مظلوم بود کسي امثال شماها را اصلا نمي شناخت و نديد . تو کدوم سوراخ موشي قايم شده بوديد ؟
    ببخشيد خيلي طولاني شد . حسابي حرصم درآمده بود !