سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا فتنه شام آغاز شده است؟

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 91/7/13:: 11:5 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا فتنه شام آغاز شده است؟

 

با دیدن سه علامت منتظر آمدن مهدی باشید. را وی عرضکرد: یا امیرالمومنین آنها چیستند؟ فرمود: اول اختلافی که در بین اهل شام پدید می آید، و آمدن پرچمهای سیاه از خراسان و وحشتی در ماه رمضان

غیبه نعمانی، ص 133؛ بحارالانوار، ج 52، ص 229؛ منتخب الاثر، ص 220

سعید بن مسیب میگوید: در شام فتنه ای خواهد بود که از هر ناحیه ای آنرا برطرف میکنند از ناحیه دیگری سربلند میکند و آن فتنه انتها ندارد تا اینکه منادی از آسمان ندا میکند که امیر شما فلان خواهد بود.

فتنه ها و آشوبهای آخرالزمان (ملاحم و الفتن)باب 76 -  ص 29

وقتی که در سرزمین شام بلوایی را مشاهده نمودی، پس مرگ است و مردن، تا آنکه غربیان به تحرک آمده و روانه سرزمینهای عربی گردند. که حوادثی بین آنان رخ خواهد داد.

الملاحم و الفتن ص 107.

منبع:http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1003:1391-06-29-06-53-05&catid=77:1389-04-03-20-24-30#comments

 


احمدی نژاد و زلزله روستا

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 91/6/2:: 9:31 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

احمدی نژاد و زلزله روستا


اگر در ارتباط با روستا باشید، حتما متوجه تغییر بافت مسکونی روستاها شده اید. دو نوع ساختمان؛ نوعی سنتی و قدیمی و نوعی دیگر که کمو بیش همشکل و هم نقشه و جدید. بله منازلی که با وام ده میلیونی و دوازده میلیونی مسکن ساخته شده اند و روستائیان آنرا هدیه احمدی نژاد به خودشان می دانند( اقساط آن با سود 4 درصد بعد از ذدوسال شروع می شود).

اگر مثل من با قطار مشهد تهران را رفته باشید بیشتر به حجم بالای ساخت این منازل پی می برید. 

نکته این قضیه به زلزله اخیر آذربایجان و برخی سودجویی های سیاسی از یک فاجعه طبیعی بر می گردد. عده ای از دشمنان مردم می خواستند در قضیه زلزله آذربایجان که دل همه مردم ایران را به درد آورد و همه ما را به رسم «همیشه» به یاری کشاند؛ جوری وانمود کنند که دلشان بیشتر از احمدی نژاد برای آنها می سوزد!!!  اما نفهمیده بودند که مردم می دانند احمدی نژاد پیش از زلزله برای روستائیان دل سوزانده و سقف محکم بر سرشان استوار کرده است حال آنکه  آن دشمنان نادان پس از ورود بلا؛ از آنسوی آبها و از زیر کولر های گازی و تهویه مطبوع و فضای عطر آگین و انواع لیوانهای مشروبات در دست فقط آواز نحس و نا امیدی سر داده اند. مردم؛ می دانند و آوازهای نحس شما را ترجمه می کنند. مردم امروز با زبانهای بیگانه آشنایند.


سنگری به وسعت همه دنیا

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 91/5/22:: 10:10 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

سنگری به وسعت همه دنیا

    پیام‌های ما باید جهانی باشد پیام‌های ما اگر ملی، جغرافیایی و طایفه‌ای باشند، پاسخ نمی‌گیریم. در جمعی بودیم. عزیزی گفت آقا تو هی می‌گی جهانی، بگو دنیای اسلام. من یک پاسخی دادم: برای مقابله با هجمه مستکبران و طاغوت‌ها ما باید هنرمندی به خرج بدهیم. باید تمام بشریت را بسیج کنیم. مثل این می‌ماند که به ایران حمله کنند. ما بگوییم هر قومی خودش از خودش دفاع کند. خوب همه شکست می‌خوریم.

اینجا هم اگر از همه بشریت برای دفاع از حقیقت انسانیت دعوت کنیم موفق خواهیم شد.

 

http://inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=103837&Rate=0


حضرت شعیب

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 91/4/18:: 11:31 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت شعیب (ع) در قرآن:


به شعیب(ع) ، خطیب الانبیاء گفته می شود. زیرا قوم خود را با سخنانی نیکو و فصیح و مستدل دعوت به توحید و خداپرستی می نمود.

ویژگی های این پیامبر خدا(ع) در قرآن کریم با این آیات بیان شده است:

1- جلوگیری از توزیع ناعادلانه منابع بین مردم، از رسالتهای اصلی حضرت شعیب(ع):
«وَ إِلىَ‏ مَدْیَنَ أَخَاهُمْ شُعَیْبًا قَالَ یَاقَوْمِ اعْبُدُواْ اللَّهَ مَا لَکُم مِّنْ إِلَاهٍ غَیرُْهُ قَدْ جَاءَتْکُم بَیِّنَةٌ مِّن رَّبِّکُمْ فَأَوْفُواْ الْکَیْلَ وَ الْمِیزَانَ وَ لَا تَبْخَسُواْ النَّاسَ أَشْیَاءَهُمْ وَ لَا تُفْسِدُواْ فىِ الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا ذَالِکُمْ خَیرٌْ لَّکُمْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِین»‏ اعراف85
و بر مردم مدین برادرشان شعیب را فرستادیم. گفت: اى قوم من، اللَّه را بپرستید، شما را خدایى جز او نیست، از جانب پروردگارتان نشانه‏اى روشن آمده است. پیمانه و ترازو را تمام ادا کنید و به مردم کم مفروشید و از آن پس که زمین به صلاح آمده است در آن فساد مکنید، که اگر ایمان آورده‏اید، این برایتان بهتر است‏.
«وَ یَاقَوْمِ أَوْفُواْ الْمِکْیَالَ وَ الْمِیزَانَ بِالْقِسْطِ وَ لَا تَبْخَسُواْ النَّاسَ أَشْیَاءَهُمْ وَ لَا تَعْثَوْاْ فىِ الْأَرْضِ مُفْسِدِین‏» هود85
اى قوم من، پیمانه و ترازو را از روى عدل، کامل ادا کنید و به مردم چیزهایشان را کم مدهید و چون تبه‏کاران در زمین فساد مکنید.
«أَوْفُواْ الْکَیْلَ وَ لَا تَکُونُواْ مِنَ الْمُخْسِرِینَ - وَ زِنُواْ بِالْقِسْطَاسِ الْمُسْتَقِیم - وَ لَا تَبْخَسُواْ النَّاسَ أَشْیَاءَهُمْ وَ لَا تَعْثَوْاْ فىِ الْأَرْضِ مُفْسِدِینَ» الشعراء 181-183
پیمانه را تمام بپردازید و کم‏فروشى مکنید و با ترازوى درست وزن کنید. به مردم کم مدهید و بى‏باکانه در زمین فساد مکنید.

2- مخالفان حضرت شعیب(ع) ادعا میکردند که برنامه های ایشان بسیارزیانبار است:
وَ قَالَ المَْلَأُ الَّذِینَ کَفَرُواْ مِن قَوْمِهِ لَئنِ‏ِ اتَّبَعْتُمْ شُعَیْبًا إِنَّکمُ‏ْ إِذًا لَّخَاسِرُون‏
مهتران قومش که کافر بودند، گفتند: اگر از شعیب پیروى کنید سخت زیان کرده‏اید (اعراف-90)


3- خرافاتی خواندن حضرت شعیب(ع) توسط مخالفین:
قَالُواْ یَشُعَیْبُ أَ صَلَوتُکَ تَأْمُرُکَ أَن نَّترُْکَ مَا یَعْبُدُ ءَابَاؤُنَا أَوْ أَن نَّفْعَلَ فىِ أَمْوَالِنَا مَا نَشَؤُاْ إِنَّکَ لَأَنتَ الْحَلِیمُ الرَّشِید. هود-87
گفتند: اى شُعیب، آیا نمازت به تو فرمان مى‏دهد که ما آنچه را پدرانمان مى‏پرستیدند ترک گوییم، یا در اموال خود آن چنان که خود مى‏خواهیم تصرف نکنیم؟ به راستى تو مردى بردبار و خردمند هستى.
قریب به اتفاق تفاسیر این حرف مخالفان و لحن آن را استهزاء اعتقادات و اعمال حضرت شعیب(ع) میدانند.


4- تحقیر بسیار شدید حضرت شعیب(ع) توسط مخالفان:
قَالُواْ یَاشُعَیْبُ مَا نَفْقَهُ کَثِیرًا مِّمَّا تَقُولُ وَ إِنَّا لَنرََئکَ فِینَا ضَعِیفًا وَ لَوْ لَا رَهْطُکَ لَرَجَمْنَاکَ وَ مَا أَنتَ عَلَیْنَا بِعَزِیز(هود-91)
گفتند: اى شعیب! ما بسیارى از حرفهاى تو را نمى‏فهمیم. ترا در بین خود ناتوان مى‏بینیم. اگر به خاطر بستگانت نبود، سنگسارت مى‏کردیم و تو نزد ما عزیز و محترم نیستى.‏



5- تهمت دروغگویی به حضرت شعیب(ع):
الَّذِینَ کَذَّبُواْ شُعَیْبًا کَأَن لَّمْ یَغْنَوْاْ فِیهَا الَّذِینَ کَذَّبُواْ شُعَیْبًا کاَنُواْ هُمُ الْخَاسِرِین‏(اعراف-92)
آنان که شعیب را به دروغگویى نسبت دادند، گویى که هرگز در آن دیار نبوده‏اند. [طبق تفسیر المیزان این نشانه وطن فروشی مخالفان شعیب(ع)است] آنان که شعیب را به دروغگویى نسبت دادند خود زیان کردند. 
وَ مَا أَنتَ إِلَّا بَشَرٌ مِّثْلُنَا وَ إِن نَّظُنُّکَ لَمِنَ الْکَاذِبِین(‏الشعراء-186)
(گفتند): تو نیز بشرى همانند ما هستى و مى‏پنداریم که دروغ مى‏گویى.


6- حضرت شعیب(ع)، مردی از جنس مردم:
وَ إِلىَ‏ مَدْیَنَ أَخَاهُمْ شُعَیْبًا قَالَ یَاقَوْمِ اعْبُدُواْ اللَّهَ.....(هود84)
و به سوی(قوم) مدین برادرشان شعیب را فرستادیم. گفت ای قوم من خدارا بپرستید......
وَ إِلىَ‏ مَدْیَنَ أَخَاهُمْ شُعَیْبًا.....اعراف(85)
و به سوی (قوم) مدین برادرشان شعیب را فرستادیم.....
وَ إِلىَ‏ مَدْیَنَ أَخَاهُمْ شُعَیْبًا فَقَالَ یَاقَوْمِ اعْبُدُواْ الله‏.....(عنکبوت36)
 و به سوی(قوم) مدین برادرشان شعیب را فرستادیم. گفت ای قوم من خدارا بپرستید......
با مراجعه به تفاسیر معلوم میشود دلیل اینکه از حضرت شعیب به عنوان برادر یاد شده این است که که ایشان پیامبری بوده که از متن مردم برانگیخته شده است. بر خلاف برخی از پیامبران مانند حضرت رسول(ص) که از خانواده بزرگان بنی هاشم بودند ویا حضرت ابراهیم(ع) که عموی ایشان از اشراف بود ویا حضرت سلیمان(ع) و.....
در حقیقت این آیات بیانگر پیوستگی و صمیمیت زیاد میان حضرت شعیب(ع) و قوم ایشان است.


7- تهمت سحر شدن به حضرت شعیب(ع):
قَالُوا إِنَّمَا أَنْتَ مِنَ الْمُسَحَّرِینَ ?شعرا، 185?
گفتند: قطعا جز این نیست که تو از سحرشدگانى.


8- «بَقِیَّتُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» (هود-86)
بیان این جمله، که تمامی مفسرین و علما آن را درباره مهدی موعود(عج) میدانند، از زبان حضرت شعیب(ع) و خطاب به قوم خود بوده است.

نکته بسیار جالب، شروع حکایت حضرت شعیب(ع) در قرآن کریم در سوره اعراف و هود به ترتیب از آیات "84" و "85" میباشد.

و نکته بسیار جالب دیگر این است که به تمامی پیامبران تهمت زدند که ساحر هستی، به غیر از حضرت شعیب(ع) که به او تهمت زدند تو مسحور هستی.

منبع: http://oboudiat.blogfa.com/

 


انتخاب من

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/12/10:: 8:44 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم


**************

ما که یک ساعت و نیم توی صف بودیم! شما چی؟


انتخاب؛ آنتی خواب

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/12/8:: 10:33 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخاب؛ آنتی خواب


باز هم انتخابات است و جالب است که در اکثر جاهای دنیا انتخابات مظهر یک حق است که برخی از مردم دنیا دارند و بعضی ندارند و برخی کاملتر دارند و خیلی ناقص تر.

اما برای ما چون نظام مان منحصر به فرد است در دنیا و چون عقیده مان و باور هامان و تکلیفِ بر دوش مان منحصر به فرد است در دنیا؛ انتخابات هم مثل خیلی چیز های دیگرمان با دیگران فرق دارد. انتخابات در مورد ما، هم حق مان است که باید استفاده کنیم و هم تکلیف مان است که باید ادا کنیم.

تکلیفی که  تاریخ بر دوش ما گذاشته است برای گذراندن بشر از پل صراط. پلی که بشر را باید از جهنم همه مکاتب نفسانی بگذراند و به بهشت مکتب ولایت و عدالت برساند.

این جاست: در ایران و در انقلاب اسلامیِ امام خمینی که همه چیز مان هم حق است هم تکلیف، هم دنیاست و هم آخرت، هم کار است و هم عبادت.

انتخابات مثل راه پیمایی ها می ماند که آنتی خواب است، تا چرتمان نگیرد.


یک طرح با توجیه اقتصادی مناسب!

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/11/11:: 11:46 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

یک طرح با توجیه اقتصادی مناسب!

 (هشدار! این مطلب طنز است!!!)

یکی از کسانی که سالها در جریان انحرافی! صاحب منصب بوده و اکنون ضد انحراف شده است گفته است: رقبای مرئی و نامرئی ما زیاد شده اند!.

افرادی که شم اقتصادی داشته باشند از این جمله و کلمه ای که رنگی شده بوی خروار ها پول می شنوند. چه طوری؟ 

این کلمه رنگی نشان از شروع یک ادبیات جدید دارد و کشف یک نوع مخلوق تازه که نامرئی است ولی می خواهد وارد جامعه و خصوصا انتخابات!!! شود. حالا شما تصور کنید حجم انبوه سخنرانی ها و روزنامه ها و مقالات نوشتاری و سایبری را که در ذم و توضیح و تقبیح این موجودات ناشناخته بر سر مردم آوار خواهد شد!

حالا اگر کسی بیاید یک دستگاهی بسازد که این موجودات نامرئی را از فاصله دور (وحتی اگر در اثر ضیق تکنولوژیک از فاصله نزدیک) شناسایی و مرئی کند، ببینید از جانب چه طیف های متنوعی خریدار پیدا می کند:


1- گروهی از سنخرانان و گویندگان و نویسندگانی که پیشتر به آنها اشاره شد برای اثبات گفته ها و نوشته هاشان در وجود و تبیین خطر این موجودات.

2- افرادی که بخواهند چه رسمی و چه غیر رسمی با آن موجودات برخورد  و مبارزه کنند.

3-مردمی که از قضا دوست دارند پیرو جریانهای انحرافی و شاید نامرئی باشند و گوششان به نصایح بزرگان!  و عقلای قوم هم بدهکار نیست.

4- شاید خود آن موجودات نامرئی! برای انکه بتوانند خود را در میتینگ های تبلیغاتی و هنگام ثبت نام و حضور در مجلس و یا هر وقت دلشان خواست مرئی کنند. تبصره: این بند به شرطی معتبر خواهد بود که آن موجودات دارای قدرت های خارق العاده نباشند و یا با افراد خاص در ارتباط نبوده باشند.

5-برخی از مردم سرگرمی طلب که به هر دری می زنند تا چیز های دو بعدی را سه یا چهار بعدی ببینند، حالا یک دفعه دستگاهی بیاید و موجودات نامرئی را نشان بدهد! معلوم است که چه سر و دستی از هم در رقابت برای خریدش خواهند شکست.

6-...


تکلیف شناسی

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/11/5:: 1:50 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

تکلیف شناسی

یک:
امام رضا (ع) هنگام عزیمت به ایران به همه اعلام می کنند که این سفر را بازگشتی نیست و در نیشابور هم در جمع پر شور! شیعیان می فرمایند شرط قبولی کلمه لا اله الا الله من هستم.

شیعیان چه می کنند؟  به قول استاد رائفی پور  امام را با صل علی محمد... مشایعت می کنند!

 

دو:
امام دارند بر اثر زهر خون بالا می آورند که یکی از شیعیان خدمت ایشان می رسد و می گوید: چرا خودتان را معالجه نمی کنید؟!!!  امام می فرمایند: مگر مرگ را علاجی هست؟

این شیعه چه می کند؟ به امام می گوید: مرا موعظه ای کنید!!!

خاتمه:
امروز ما در پی سخنان جدی آقا؛ سخنان شان را با صل علی محمد... مشایعت نمی کنیم و پس از درد دل کردن شان با ما از ایشان طلب موعظه نمی نمائیم؟!


جشنواره آثار فتنه

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/10/8:: 11:30 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

جشنواره آثار فتنه

به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی جشنواره آثار فتنه امروز پنجشنبه 8/10/90 از ساعت 14 در محل تالار بزرگ وزارت کشور میدان فاطمی برگزار می شود.

گویا تعدادی از آثار این وبلاگ در سال 88 نیز برگزیده شده است. مدرک داشتن

تکمیلی:

آرشیو «دفتر شعر فتنه» این وبلاگ رتبه سوم بخش شعر این حشنواره را به دست آورد و جایزه کمک هرینه سفر به مشهد مقدس به آن تعلق گرفت.

من قبلا البته جایزه خودم را از روح ملکوتی امام ره گرفته بودم و آن فراهم شدن شرایط انتقال کارم به مشهد بود زیر سایه امام رضا علیه السلام.


دعوت به ثبت نام برای نمایندگی مجلس

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/10/4:: 7:27 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوت به ثبت نام برای نمایندگی مجلس

جبهه حامیان دولت اسلامی   در اطلاعیه ای از علاقه مندان و دوستداران دکتر احمدی نژاد که صلاحیت نمایندگی مجلس را دارند دعوت کرد برای حمایت از وی کاندیدای نمایندگی مجلس شوند.

سایت خبری تحلیلی حامیان دولت اسلامی معیار نیوز هم پس از فیلتر شدن سایت کیان پرس شروع به کار کرد.


   1   2   3      >



بازدید امروز: 136 ، بازدید دیروز: 138 ، کل بازدیدها: 936535
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ