سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمایت 82 استاد برجسته حوزه علمیه از احمدینژاد

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 88/3/17:: 5:0 عصر
با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛
حمایت 82 استاد برجسته حوزه علمیه از احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: جمعی از اساتید حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای حمایت خود را از محمود احمدی‌نژاد به عنوان نامزد اصلح دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمودند.


به گزارش خبرگزاری فارس جمعی از اساتید حوزه علمیه قم حمایت خود را از محمود احمدی‌نژاد به عنوان نامزد اصلح دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمودند که متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است: ملت فهیم و شریف ایران با استمداد از قدرت بیکران الهی و با بهره‌گیری از الطاف بی پایان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در پرتو مجاهدت‌های بزرگ معمار انقلاب، امام راحل (قدس سره) خون شهدا و رهبر‌ی‌‌های خردمندانه مقام معظم رهبری، با عزت و اقتدار در راه پیشرفت و تعالی گام بر می‌دارد و هم اکنون در آستانه دهمین دوره سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری، چونان گذشته با شرکت پرشور خود در انتخابات، زمینه عزت و سربلندی نظام اسلام و خشم دشمنان ملت را فراهم خواهد آورد.
ما جمعی از اساتید حوزه علمیه قم با توجه به جایگاه ممتاز و تاثیرگذار رئیس جمهور در اداره کشور و با عنایت به تعیین ملاک‌های اصلح در سخنان صریح مقام معظم رهبری، ‌یعنی پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، مردمی بودن، صمیمیت با مردم، ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری، قاطعیت، تسلیم ناپذیری در مقابل دشمن و استکبارستیزی، حمایت خود را از محمود احمدی‌نژاد به عنوان نامزد اصلح ریاست جمهوری اعلام می‌داریم.
بر این باوریم که ویژگی‌های احمدی‌نژاد در پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، شجاعت و قاطعیت، خستگی ناپذیری، ساده‌زیستی و پرهیز از تجمل‌گرایی، ‌مبارزه با فساد، روحیه تحول‌گرایی و نوآوری و استکبارستیزی، همچنان زمینه پیشرفت‌های غرورآفرین همراه با عدالت و عزت و سربلندی ملت ایران را در سطح بین‌الملل فراهم خواهد آورد.
مطمئنیم ملت شریف و هوشمندانه ایران اسلامی با حضور پرصلابت خود در انتخابات و انتخاب اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهد افزود.
لیست جمعی از اساتید حوزه علمیه قم که حمایت خود را از احمدی‌نژاد به عنوان نامزد اصلح دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمودند به این شرح است:
حضرات آیات و حجج اسلام
محمد یزدی
عبدالله خائفی
علی نیری همدانی
محمود عبدالهی
حسن ممدوحی
غلامرضا فیاضی
علی‌رضا اسلامیان
محمدرضا آشتیانی
علی مومن
علی عباسی
مرتضی آقاتهرانی
عبدالکریم فرحانی
محمود رجبی
محمدرضا فاکر
اکبر میرسپاه
سید محمد حسینی‌نژاد
سید محمود بهشتی‌نژاد
سید محمد طباطبایی
سید مصطفی موسوی اصفهانی
سید مهدی شیرازی
جعفر انواری
محمد علی زاده
غلامعلی عزیزی
سید صادق موسوی‌نسب
احمد حسین شریفی
احمد محمدی احمدآبادی
محمدرضا جباری
احمد طاهری
محمد دولتخواه
غلامعلی عزیزی
محمد مهدی نادری
سید احمد رهنمایی
عسگری سلیمانی
عبدالرسول عبودیت
احمد ابوترابی
محمد باقر ملکیان
اسدالله جمشیدی
علی حسین‌زاده
رحیم نارویی
حمید آریان
عباسعلی شاملی
جعفر انصاری
علی مصباح
محمد فنایی
مجتبی مصباح
اکبر راشدی نیا
مرتضی الیاسی
ابوالفضل ساجدی
علی جابری
محمد تقی نوروزی
محمد حسین مطیعی
محمد رضا احمدی
ابوالقاسم شبیری
علیرضا کرمانی
مصطفی کریمی
سید اکبر حسینی
رضا برنجکار
هادی حسین خانی
حسین کوهساری
حسن رضایی
محمد علی عبدالهی
سید ابوالفضل حسنی
عباس رسول زاده
مهدی رجایی
نعمت‌الله پناهی
محمد جمال خلیلیان
محمود دهقانی
محمد جواد محقق
سید محمدکاظم رجایی
سید عبدالحمید ثابت
علی ثقفی
غلامحسین محرمی
علیرضا موفق
سعید داوری
عبدالحسین خسروپناه
محمدباقرپور امینی
علی معصومی
محمدی علی اسدی نسب
علی همت بناری
حسین عبدالمحمدی
علی زینتی
محمدباقر گرجیان

منبع:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8803170862


دانلود کلیپ موبایل حمایت از دکتر احمدی نژاد

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 88/1/27:: 7:27 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دانلود کلیپ موبایل حمایت از دکتر احمدی نژاد:

بر روی لینک زیر راست کلیک کرده save as کنید


 

دانلود کلیپ تصویری


منبع:http://1388.parsiblog.com


شصت و پنج امتیاز

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 88/1/27:: 7:19 عصر

شصت و پنج امتیاز دولت نهم در کلام ولایت

 

?-تکیه‏ى بر عدالت 2-پُررنگ کردن هدفهاى بلند انقلاب3-دولت کار 4-دولت خدمت

5-پیروى از آرمان‏هاى اسلام 6-دولتی از جنس مردم 7-ساده‏زیستى 8-مردم‏گرایى

 9-اجتناب از اسراف و ریخت‏وپاش 10-عدم وابستگی به احزاب 11-شایسته‏سالارى

 12-نظارت بر عملکرد زیرمجموعه 13-تلاش بى‏وقفه 14-قانون‏گرایى 15-شجاعت و قاطعیت

در بیان و اعمال 16-نشاط و تحرک 17-سرعت بخشیدن به سازندگىِ 18-استقرار عدالت

19-رسیدگى به مشکلات مردم 20-تسهیل زمینه‏هاى رشد و پیشرفت 21-دولت با نشاط وچابک

20-فعال 21-دلسوز 22-دلبسته‏ى به منافع و خواسته‏هاى مردمى 23-دولت مردمى

24-شیوه و منش مردمى 25-ساده‏زیستى 26-دلبستگى کامل به ارزشهاى اسلامى

 27-اعتمادبه‏نفس 28-اهل کارو اهل ابتکار 29-اهل خدمت و اهل عمل 30-مبارزه‏ى با فساد

31-جهتگیرى‏هاى دینى 32-ارزش‏گرایى انقلابى و اسلامى 33-سختکوشى 34-تلاش فراوان

35-ارتباط با مردم 36-سفرهاى استانى 37-اقدامات شجاعانه 38-شجاعت در قبال مسائل

جهانى 39-پایبندى به خدمت 40-پرکارى 41-روحیه‏ى تحول‏گرایى و نوآورى و اصلاح

42-ایستادگى در مقابل زیاده‏خواهى استکبار 43-مشى مردمى 44-احساس مسئولیت 45

-تلاش خستگى‏ناپذیرى 46-بسیار پر کار و زحمتکش 47-دولت حرکت و اقدام 48

- احیای شعار و گفتمان امام 49-استکبارستیزى 50-جرأت در مقابله‏ى با فساد

51-روحیه‏ى تهاجم در مقابله‏ى با زورگویان بین‏المللى 52-زنده‏کردن و بازسازى برخى

خصوصیات جوهرى انقلاب و منطق امام 53-روحیه‏ى مردمى و خاکى 54-سرشار از انرژی

55-اجتناب از اشرافیگرى 56-متعهد 57-کارآمد 58-دلجوئى‏اى از محرومین 59-دولت مکتبی

60- حامی ارزشها 61-دولت اصولگرای معتقد به مبانی انقلاب 62-شوق خدمت به مردم 63-

حرکت در «وادی طولانی – دشوار و پرخطر عدالت 64-تلاش بی وقفه 65-سخت کوشی

منبع:http://www.erfanalshohada.blogfa.com


سؤالات کلیدی از میر حسین

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 87/12/28:: 1:36 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

...

براستی چه رخ داده که میرحسین را امروز این قدر نگران کرده است؟ آیا ارزشهای امام امروز بیش از دوران اصلاحات و سازندگی در معرض خطر قرار گرفته که میرحسین به میدان آمده است؟ آیا سیاستهای اقتصادی دولت فعلی از سیاستهای شانزده ساله پیشین بیشتر مستضعفان و محرومین را می آزارد؟ آیا سیاست خارجی امروز که حکم به شکست تعلیق می کند کمتر از سیاست خارجی که دنبال رابطه با آمریکاست و از رهبر انقلاب تقاضای دوباره نوشیدن جام زهر را می کند با آرمانهای امام(ره) تطابق دارد؟ آیا امروز که افتخار رییس جمهور، ساده زیستی و نوکری مردم است بیش از روزگاری که مسابقه اشرافیگری در بین مسئولین رواج پیدا کرده بود، عدالت تهدید می شود؟ آیا امروز که رییس جمهور سخنان امام را مبنی بر لزوم محو اسراییل تکرار می کند از روزگاری که بر لزوم به موزه سپاری امام سخن گفته می شد، گفتمان امام(ره) بیشتر در خطر است؟ آیا امروز که اگر دولت هم از سرمایه داران اقتصادی – در واقع اختاپوس های اقتصادی – بد نگوید آنها با تمام توان بد می گویند و در برابرش بد عمل می کنند، بیش از دوران واگذاری کارخانه های عمومی به دوستانِ خصوصی، منافع محرومان در خطر است؟

و سؤال کلیدی تر از همه اینها:

آیا قرابت میرحسین موسوی – شعارهایش، عملکردش و گفتمانش – با این دولت به مراتب بیشتر از دولتهای پیشین نیست؟

 

کل مطلب - آقای موسوی دیروز کجا بودید را در این لینک بخوانید:

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=25886


برکه امروز

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 87/9/30:: 8:2 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

منبع:http://www.rajanews.com/detail.asp?id=21660

... سؤال اینجاست: نظام را نخبگان شکل می‏دهند؛ با نخبگانی که حاضرند برای ساختن دولتی منهای احمدی‏نژاد، با رقیبان و حتی دشمنان سالیان گذشته خویش بر سر یک سفره بنشینند، چگونه می‏توان به سوی تثبیت هویت انقلابی جمهوری اسلامی پیش رفت؟

بعید به نظر می‏رسد که مشکل طراحان طرح‌های رنگارنگی که این روزها با پسوند "ملی" در رسانه‌ها خود نمایی می کنند، شخص احمدی‏نژاد باشد. دیگر جنس دعوا سیاسی نیست، ماجرا، ماجرای جدال اصحاب گفتمان انقلاب اسلامی با مخالفین این گفتمان در تثبیت هویت انقلابی نظام اسلامی است، جدالی که می‏تواند نوید بخش تحقق دولت اسلامی باشد، جدالی که هرگز سیاسی نیست.

همواره این سؤال برای نگارنده مطرح بود که چگونه تصریحات واضح و غیر قابل انکار رسول اکرم صلوات الله علیه و آله در غدیر خم بر ولایت و وصایت امیرالمؤمنین علیه‏السلام، در جمعی بالغ بر 120 هزار نفر، آن‏هم از همه بلاد اسلامی، در مدت زمانی نزدیک به 70 روز به دست فراموشی سپرده شد؟ این روزها و پس از تأکیدات و تصریحات رهبر انقلاب بر رویکرد انقلابی دولت و فراموشی این تصریحات در کمتر از چند روز آن‏هم توسط یاران دیرین انقلاب اسلامی، شاید بتوان به خوبی شرایط را آن زمان را درک کرد.

آری! هرچند بسیاری از حاضرین در گردهمایی غدیر نماد اسلام و از پیش کسوتان مسلمانی بودند ولی آنچه روشن است این است که در دل با اسلام راستین، فاصله‌ای به اندازه فاصله علی علیه‏السلام با غاصبان ولایتش داشتند، فاصله‌ای که شاید بتوان امروز نیز درمنش بسیاری از یاران، اصحاب و نماد های انقلاب اسلامی مشاهده کرد. جدال غدیر، جدالی بر سر اسلام شاهنشاهی و اسلام علوی بود و شانه خالی کردن از پذیرش این الزامات اسلام علوی.

امروز نخبگان انقلاب اسلامی هستند که در آستانه دهه چهارم انقلاب باید جبهه خود را در این جدال تاریخی که قدمتش به درازای تاریخ بشر است، مشخص کنند "و لتغربلن غربلة..."


فینال فینالیست ها

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 87/8/27:: 6:7 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ماجرای آمدن یا نیامدن خاتمی هم مثل تردید های هاشمی 2005 همه جا نقل محافل است. یک نمونه را بخوانید:

...خاتمی و احمدی نژاد هر دو روسای جمهوری مردمی هستند که موفق شدند در انتخابات های زمان خود دو حماسه دوم خرداد و سوم تیر را خلق کنند و بر خلاف نظرسنجی ها و تصورات سیاسیون، با حمایت توده های مردم و با شعار تغییر وضعیت موجود بر رقبای خود پیروز شوند. در واقع انتخابات این دو فرد، برآیند دوبار تغییر ذائقه مردم در دو دوره 8 ساله است. مردم یکبار اصلاحات سیاسی را در سال 76 بر وضعیت حاکم در دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی برگزیدند و 8 سال بعد در سوم تیر با ناامیدی از توسعه سیاسی، گفتمان عدالت را انتخاب کردند. حال رقابت میان احمدی نژاد و خاتمی را می توان به عنوان فینال فینالیست ها تلقی کرد و یک بار برای همیشه این موضوع را حل کرد که آیا مردم خواستار گفتمان عدالت هستند یا توسعه سیاسی؟ لذا اصولگرایان از حضور خاتمی در این عرصه به طور جدی استقبال می کنند....

منبع:http://www.rajanews.com/detail.asp?id=19418

 


احمدی نژاد در هر حال برنده است

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 87/8/20:: 5:35 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مرد کارهای ابتکاری باز با نامه بی سابقه تبریک خود دیگرا را ناگزیر از موضع گیری له یا علی خود کرد. تحلیل روزنامه ایران:

 

...احمدی نژاد به هر حال برنده است

روزنامه ایران در ادامه به یک بازی دوسربرد برای احمدی نژاد اشاره می کند و می نویسد: در واقع اوباما، با پاسخ به نامه احمدى نژاد، بازى «دو سر بردى» را به رئیس جمهور ایران تقدیم کرده است. به طورى که اگر نامه اوباما با پاسخ دوباره رئیس جمهور کشورمان مواجه شود، آن گاه رئیس جمهور تازه کار امریکا مجبور است یا به نامه هاى بعدى احمدى نژاد که البته رویکردى گفتمانى و نه دیپلماتیک دارد، پاسخ دهد و یا آن که آن را در مراحل بعدى متوقف کند. در این صورت و در حالت اول منظور احمدى نژاد از نگارش ها حاصل شده و افکار عمومى به دلیل حساسیت این رویداد به طور کامل در محل قضاوت این مواجهه گفتمانى بین رئیس جمهور مدعى سردمدارى لیبرال _ دموکراسى و رئیس جمهور کشورى که سردمدار گفتمان مردم سالارى دینى است، قرار خواهند گرفت. درحالت دوم اگر اوباما به نامه احتمالى احمدى نژاد در آینده پاسخ ندهد، آن گاه به ناچار خود را در افکار عمومى در مقام انفعال در برابر ابتکار احمدى نژاد قرار داده است. این انفعال خصوصاً هنگامى جالب خواهد بود که به این نکته توجه کنیم که اوباما با اعلام دیروز خود، عملاً قواعد حضور رسانه اى در این تقابل گفتمانى را پذیرفته است....

منبع:

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=65769

 


مطهری و حل تضاد میان گفتار عالی و رفتار سافل (نقل قول)

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 87/2/14:: 6:6 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

...(از اول مطلب!)

گام نخست در «تربیت» حل تضاد میان «گفتار عالی» و «رفتار سافل» است و این گامی است که به سختی می توان برداشت. اولیاء خدا، متقدم و متأخر، این قدم را مردانه زدند و پس از آن بود که لب به سخن و تعلیم مردم گشودند.

 

آیا چقدر آیات و روایات ما به این ماجرا که کسی بی باور، حرفهای مقدس و انسان ساز بزند و خود بی عمل بماند، حساسیت ورزیده باشند، خوب است؟! نمی توان حساب «شعار» را از «سلوک علمی» جدا ساخت، نمی توان به شهادت همه انبیا واولیا و شهادت تاریخ مجرب و انسانی ما و به شهادت ذره ذره واقعیت هستی آدمیانه.

 

نه اسلوب شهید مطهری در تبیین «دین» منحصر در رهیافت فلسفی بود و نه مباحث کلامی او همچون آباء کلیسا تنها صبغه دفاعی (آپلوژیکال) داشته است. مطهری در عین حال یک متفکر مهاجم بود و سیمهای خارداری را که روشنفکران «تحصلی مشرب» میان «عقلانیت» و «دیانت» کشیده و اجازه عبور به کسی نمی دادند، او بود که با شجاعتی حکیمانه برچید.

 

مطهری، شهید «معرفت» خود شد. متجدد نبود. زیرا اسلام را از بن، «همیشه جدید» می دانست. اسلام احتیاج به تجدید ندارد، کافی است صادقانه و عالمانه معرفی شود. چه، پویایی در ذات آن است، بی آنکه در اسلام، تعبیه کنیم تا اسلام را دینامیک کند! با اپیکورهای عالم سیاست که دین را شر عمده زندگی آدم می دانند، بی تعارف سخن گفت. شأن او، شأن چهره سازی برای اسلام نبود، چهره گشایی می کرد و بس.

 

در آثار عقلی او، حتی اگر وجه جدلی یا خطایی به کار رفته باشد، در شعاع واقع گویی و حق طلبی است و نه حسب غلبه و برتری جویی.

 

هرجا از فوائد دین گفته است، از «ابزار نگاری»، «کارکردگرایی» و «پراگماتیزم» بر حذر بوده و آن فواید را به حق و حقیقت «دین» ارائه داده و هرگز «فواید دین» را با گوهر و غرض   دین، اشتباه نکرده است. نه عرفان را به مالیخولیازدگان و عشرت طلبان «عالم معنی!» وانهاد و نه فقه را به جامدان و حنابله فقاهت تفویض نمود. از «اسلام ذوالجناحین» (ترکیب فقه اصولگرا و اجتهادی با عرفان نیالوده و و غیررهبانی) گفت و میان «جهاد روزه» و «نماز شب» خطبه عقد خواند. دینی فکر می کرد، دینی احساس می کرد، دینی رفتار می کرد و به «روز» بود. مطهری به راستی «فقیه» و به راستی «معاصر» بود و در میان معاصرانی که فقیه نبودند، یا فقیهانی که معاصر نبودند، آن گوهر شب چراغ، غنیمتی بود!... ادامه

                                                                       یاد وخاطره مجاهد نستوه آیت الله مطهری گرامی باد

 


فرد معیار حق یا حق معیار افراد

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 87/1/11:: 5:18 عصر

بخندم یا بگریم وای بر من!

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 86/12/27:: 6:50 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

مطلبی دیدم که از جهتی خنده دار بود و از جهتی گریه دار. اینکه برای توجیه تاریکی خود بگویی خورشید هم اگرچه خود تاریک نیست ولی برای برخی اوقات تاریکی را توصیه کرده جوک خنده داری است اما چون به خورشید بنگری و مظلومیتش که در شعاع نورش اینچنین تحریف شود گریه آور است، ببینید:

 

« اینها نمی آیند مستقیم بگویند با امام بد هستیم اما می آیند نکته ای تحت عنوان "ساده زیستی" را بهانه می کنند و به این بهانه یاران امام....

تعبیر امام از "ساده زیستی" آن تعبیر غلطی که الآن عده ای دارند، نبود. امام شخصاً واقعاً ساده زیست بودند و در زندگی شخصی ایشان این مسئله مشهود است اما در مورد اداره جامعه، چنین ادعا و عقیده ای نداشتند. حتی امام به برخی افراد که در محیط اداری مسئولیت خود ساده عمل می کردند، تذکر داده بودند که دولت و حکومت باید شأن خود را حفظ کند...»


<      1   2   3   4   5      >



بازدید امروز: 313 ، بازدید دیروز: 31 ، کل بازدیدها: 949361
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ