سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سختی هست، مشکلات هست. این ها بهانه است برای کمال من و شما

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/7/5:: 7:21 عصر

بسم الله االرحمن الرحیم

متن صحبت های دکتر ااحمدی نژاد در مراجعه از نیویورک در فرودگاه در بین مستقبلین خودجوش:

خیلی متشکرم از همه عزیزان
ما فدائیاین نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایتیم، خدا خیرتون بده بزرگواری کردید تشریف آوردید. ما هم در این یک هفته آنقدر حرف زدیم که سرتون رو درد آوردیم که دیگه الان تکرار نمیکنم
راه روشنه، راه همینه. راهی است که طی کردیم و باید باقیش را هم طی کنیم. به لطف خدا حرف هایی که در این 30 سال می زدیم -به خصوص در این 5 و 6 سال- الان همه دنیا دارند همین حرف ها را می زنند. همه دنبال همین حرف ها هستند. امروز نام ایران، نام ملت ایران در تمام دنیا می درخشد. ان شاء الله پیروزی نهائی نزدیک است و می ایستیم

صف ها جدا میشه؛ اون اقلیت خودخواهِ سلطه طلب -در هر جایی که هست- اونهایی که فقط به فکر منافع خودشون اند، به فکر ثروتند، به فکر قدرتند، به فکر هواهای نفسانی خودشون هستند -چه در آمریکا باشند، چه در اروپا باشند، چه در آسیا باشند، چه دور و بر ما باشند - اینها جدا می شود صف هایشان

جریان زلال توحید، جریان زلال عدالت، جریان زلال ولایت، جریان زلال امام زمانی، خودش را در دنیا نشان می دهد، به فضل الهی حاکم خواهد شد. این وعده خداست .

سختی هست، مشکلات هست. این سختی و مشکلات بهانه است برای کمال من و شما، برای رشد من و شما، برای آزمایش من و شما، برای اینکه سره از ناسره جدا بشه، مومن از غیر مومن جدا بشه، پاکی از ناپاکی جدا بشه، و این هم سراسری است.

هر جای دنیا می رویم مردم با ایران اند، خود خیابان های نیویورک می رویم مردم با ایران اند. با گروه های مختلف آمریکا ما جلسه می گذاشتیم، دیدیم حرف های ما را بهتر از ما دارند جواب می دهند. همه حرف هایی که شما می زنید آنجا دارند فریاد می زنند. به فضل الهی، به لطف خدا پیروزی نزدیک است. دل ها محکم، ایمان ها محکم، امید ها عمیق، تلاش، کار، همدلی.

باری خدا نزدیک است.

از همتون تشکر می کنم

رفرنس:

http://maktabeiran1.blogfa.com/


کانون تمرکز شیطان از ابتدا در غافل کردن انسان از حقیقت امام

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/6/21:: 12:50 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

کانون تمرکز شیطان از ابتدا در غافل کردن انسان از حقیقت امام و انسان کامل

دکتر محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در پنجمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، اظهار داشت: اندیشمندان جهان اسلام باید تلاش کنند تا نظام ظالمانه فعلی را که اندیشه، مدیریت و امنیت جهان را به تصرف خود در آورده و با خودخواهی، دست اندازی خود را به عنوان حق و با پشتوانه زور و سلاح به جهانیان تحمیل کرده است، را نفی کنند.
رییس جمهور افزود: امروز و بر اساس نظم موجود در جهان بیش از 3 میلیارد انسان فقیر در دنیا وجود دارد و هر روز فاصله این جمعیت با سرمایه داران بیشتر و بیشتر می شود و سلطه گران حتی وقتی سیاست های اقتصادی شان موجب مشکلات سنگین جهانی می شود باز دست از غارت ثروت دیگر کشورها بر نمی دارند.
دکتر احمدی نژاد افزود: نظام حاکم موجود بر جهان با غارت ثروت سایر ملت ها به دنبال حل مشکلات اقتصادی خود است تا بتواند از این طریق ثروت ملت ها را به جیب سرمایه داران سرازیر کند.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه نظام فعلی حاکم بر جهان به نام آزادی، سنگین ترین خفقان ها را در کشورهای خود و بسیاری از کشورهای جهان ایجاد کرده و به نام دین یهود، فلسطین را اشغال کرده اند،‌ گفت: اولین ماموریت ما نفی این نظام ناعادلانه است، نمی شود کسی محب اهل بیت(ع) باشد و در برابر این نظام و رژیم طاغوتی و شیطانی قد علم نکند.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه محب اهل بیت نمی تواند در برابر نظام جهانی موجود بی تفاوت باشد، گفت:‌ کسی که محب اهل بیت باشد تنها به خودش فکر نمی کند همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند "در هر کجای زمین و عالم ظلم هست، مبارزه هست وتا مبارزه هست ما هستیم".
رییس جمهور ادامه داد: ما باید امروز در برابر مستکبران و طغیان گران ایستاده و از مستضعفان و مظلومین دفاع کنیم. امکان ندارد امروز در بین محبین اهل بیت(ع) کسی به شرایط ناعادلانه موجود جهان رضایت دهد.
دکتر احمدی نژاد ماموریت دیگر مسلمانان جهان به ویژه مجمع جهانی اهل بیت را دعوت انسان ها به جامعه مهدوی به عنوان نظام جایگزین خواند و گفت: همه حرفها در این کلمه خلاصه می شود که نفی بدون جایگزین بی ارزش است، چرا که کسان دیگری هستند که به دنبال نفی نظام فعلی و معرفی نظام جایگزین هستند اما نظام جایگزین آنها چیز دیگری را بیان می کند.
رییس جمهور با طرح این سوال که آیا جزء حکومت جهانی انسان کامل، نظم جایگزین دیگری وجود دارد؟ گفت: امروز غیر از حکومت جهانی امام عصر (عج) چیزی برای عرضه به جامعه بشری نداریم که هم حقیقت باشد و هم جاذبه داشته باشد. امام عصر (عج) متعلق به همه بشریت است و آخرین هدیه خداوند به جامعه بشری است بنابر این ماموریت امروز مسلمانان جهان بویژه اندیشمندان معرفی حکومت جهانی و معرفی امام زمان (عج ) است.
رییس جمهور گفت: اگر به دنبال این هستیم تا مردم مومن، با تقوا و عدالت خواه شوند باید آنها را به حکومت جهانی امام عصر (عج) دعوت کنیم زیرا خارج از این مسیر هیچ علم، کمال، عدالت و زیبایی وجود نخواهد داشت.
دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه دعوت به امام عصر(عج) فیض الهی و محور وحدت بین تمامی انسان های جهان است، گفت: امام تنها متعلق به مسلمانان نیست، بلکه متعلق به جامعه بشری است؛ بنابراین مهمترین محور وحدت برای مسلمانان و جامعه بشری محسوب می شود و اگر امام را محور وحدت قرار دهیم بدون شک به تمام اهداف خود خواهیم رسید.
دکتر احمدی نژاد تاکید کرد: امروز در مقابل اندیشه اومانیستی، لیبرالیستی و دموکراسی دروغین سرمایه سالار و آدم کش غرب تنها نظام و اندیشه مهدویت است که می تواند جایگزین نظام فعلی حاکم بر جهان باشد.
وی گفت: امام عصر (عج) که همان انسان کامل است نقطه محوری و مرکزی تمامی انسانها و عدالت خواهان جهان می باشد. ‌پس بهتر است ماموریت اصلی خود را دعوت به انسان کامل و حکومت جهانی مهدوی قرار دهیم، تا این که همدیگر را به دین خود دعوت کنیم.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه اگر در خانه بنشینیم تا منجی بیاید همچون ایستادن در مقابل فرهنگ اهل بیت (ع) است، گفت: ‌مردم را باید با عمل و رفتار خود به امام هستی دعوت کنیم و در عمل باید موحد، پاک و خداخواه باشیم تا بتوانیم در مقابل استکبار بایستیم، همچون امیرالمومنین علی (ع) که از روی عشق انسان ها را به حقیقت دعوت می کردند و در بین آنها تبعیضی قائل نمی شدند به طوری که حتی بر جنازه دشمن خود نیز گریه می کردند.
دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: وجود امام محور وحدت است بنابراین باید طوری معرفی کنیم که محور وحدت معرفی شود زیرا امام تنها برای مسلمانان نیست بلکه برای جامعه بشری است البته مسئولیت مسلمانان سنگین تر است.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران انقلاب عظیم به نام نظام ولایت برپا شده است، گفت: امروز ایران چراغ و تابلوی راهنما برای معرفی امام و دعوت به سمت ایشان است. جمهوری اسلامی ایران یک نظام ملی گرا و متعلق به نژاد و طایفه خاصی نیست بلکه یک حقیقت برای همه بشریت است.
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه جامعه بشری از اعماق وجود خود از وضع موجود ناراضی و منتظر بت شکن واقعی هستند، اظهار داشت: جهان امروز در شیب تند تغییرات قرار گرفته است و در چنین شرایطی اگر نظام مهدوی جایگزین را بدرستی معرفی نکنیم همان برده داران و آدمکش ها مجدداً بر جهان حاکم خواهند شد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه کانون تمرکز شیطان از ابتدا در غافل کردن انسان از حقیقت امام و انسان کامل بوده است، گفت: امروز باید همه مومنان و موحدان فطرت های انسانی را برای شکستن شاخ شیطان آن هم با نام امام بیدار کنند و به فضل الهی زمینه های این امر به سرعت در حال محقق شدن است و جهان در حال دگرگونی است.
رییس جمهور با اشاره به اینکه بیداری اسلامی بر جهان در حال شکل گیری است، گفت: معنای این بیداری این نیست که تنها برای نجات مسلمانان است، بلکه بیداری فطرت های الهی، هویت و کرامت انسانی است که همه اینها ذیل اسلام است و اسلام هم آمده است تا همه فطرت ها را بیدار کند.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه افق نگاه ها باید برقراری حاکمیت جهانی امام عصر (عج) و نجات همه بشریت باشد، گفت: ما نمی خواهیم بشریت را به گذشته برگردانیم، ما به دنبال آن هستیم تا انسانها را به آینده درخشان الهی که بسیار نزدیک است، دعوت کنیم.
وی با بیان اینکه مشکل جامعه بشری در طول تاریخ به مدیریت ناشایست و غیر الهی حاکمان بر جوامع بشری مربوط می شود، گفت: در طول تاریخ آنچه از تبعیض، فساد، تحقیر، جنگ و ظلم در جامعه بشری اتفاق افتاده قریب به اتفاق آنها به خاطر مدیریت انسان های غیر الهی و ناشایست بوده است، انسان هایی که باعث تفرقه در جامعه بشری می شوند.
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه مدیران حاکم بر جهان برای تثبیت خود و چپاول ثروت ملت ها، جامعه بشری را به گروه های مختلف تقسیم می کنند، گفت: امروز مشکل بشریت وجود انسان های ناصالح در راس مدیریت حاکم بر جهان است در یک قرن گذشته صدها جنگ و صدها میلیون انسان کشته و صدها میلیون انسان آواره شدند، این در حالی است که ثروت ملت ها باید در جهت شکوفایی، رفاه و الهی شدن آنها هزینه شود اما متاسفانه در مسیر مسابقه تسلیحات جنگی برای کشتار انسان ها بکار گرفته می شود.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه جهان استکبار به دنبال چپاول ثروت سایر ملت هاست، گفت: سردمداران نظام آمریکا با راه اندازی یک بازی در خزانه داری خود، چندین هزار میلیارد دلار از جیب ملت ها برداشت می کنند و به جیب سلطه طلبان آمریکایی سرازیر می کنند. آنها با ایجاد جنگ و ناامنی به دنبال آن هستند تا مشکلات اقتصادی خود را حل کنند.
رییس جمهور همچنین با بیان اینکه نظام استکبار در عرصه جهانی با براه انداختن یک بازی سیاسی مهره های مورد نظر خود را تغییر می دهند گفت: ماهیت اصلی مهره ها مشترک است و صرفاً ماسک آنها تغییر می کند.
دکتر احمدی نژاد در ادامه به موضوع 11 سپتامبر اشاره کرد و گفت: 11 سپتامبر در اصل یک بازی طراحی شده برای تحت تاثیر قرار دادن عواطف جامعه بشری و پیدا کردن بهانه برای حمله به منطقه اسلامی و اشغال عراق و افغانستان بود که باعث شد یک میلیون انسان بی گناه کشته شوند.
رییس جمهور افزود: نظام استکبار با فروش سلاح به سایر کشورها به دنبال ایجاد جنگ و خونریزی است تا بتواند از این طریق سلاح های بیشتری را بفروشد، در حالی که توده های مردم با هم مشکل ندارند و در برابر حق نیز بی ادعا هستند، بنابراین تمام مفاسد موجود در جامعه امروز بشری ناشی از وجود انسان های ناپاک و غیر متصل به آسمان است.
رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع خلق انسان و خلیفة اللهی او بر روی زمین اشاره کرد و گفت: انسان مهمترین مخلوق هستی است، همه عالم برای انسان خلق شد تا در خدمت انسان باشد و در برابر او سجده کنند، انسان خلق شد برای اینکه تجلی خدا بر روی زمین باشد و خلیفة اللهی کند و از سوی دیگر آیینه تجلی اسماء و صفات خدا بر روی زمین باشد.
دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: خدا عالم را در خدمت انسان خلق کرد تا خود را از زمین تا افلاک بالا بکشد تا تجلی اسماء خداوند در عالم شود.
وی با بیان اینکه حقیقت انسان واحد است و خدا انسان را بر اساس فطرت الهی خلق کرد، گفت البته خدا انسان را در نازلترین سطح یعنی خاک آفرید ولی از او خواست تا خود را بالا بکشد و الهی شود بنابراین برای انجام این ماموریت انسان را خداوند تنها نگذاشت و برای آنها رهبر و امام فرستاد تا بین خود و انسان ها واسطه قرار دهد.
رییس جمهور ادامه داد: خداوند پیامبران و امامان را فرستاد تا هم الگو و نمونه و هم راه و راهنما و از سوی دیگر دستگیر انسان ها باشند، پیامبران آمدند تا انسان را هدایت و غل و زنجیرها را از اندیشه و دل آنها باز کنند.
دکتر احمدی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه آرزوی همه انسان ها یک حقیقت است و آن توحید و عدالت و رسیدن به خداست، گفت: همه به دنبال علم، حکمت، رأفت و رحمت مطلق هستند و خداوند آن را در دل تمام انسان ها قرار داده است.
وی گفت: اگر کسی حقیقتا پیرو حضرت موسی است به همان دلایلی که حضرت موسی را پذیرفته است باید حضرت عیسی را به عنوان پیامبر بپذیرد و اگر حضرت عیسی را پذیرفت به همان دلایل باید پیامبر اسلام(ص) را بشناسد و ایمان بیاورد.
رییس جمهور تاکید کرد: پیامبر عزیز اسلام (ص) ما متعلق به همه بشریت است و برای همه رحمت اللعالمین است، پیامبر آمد تا انسانها را به مسیر حقیقی و رشد و کمال هدایت کند، پیامبر اسلام (ص) آمد و با رساندن پیام، رسالت خود را تمام کرد و با هدایت امامان و به همت اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) مدیریت در جامعه بشریت استمرار پیدا کرد.
دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: اهل بیت پیامبر (ص) ماموریت داشتند تا با مدیریت جامعه بشری، راه پیامبر را استمرار بخشند.
رییس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه کسانی می توانند هدایتگر حقیقی بشریت باشند که خودشان در قله کمال باشند، گفت: اندیشه، رسالت و امامت فراتر از طایفه، نژاد، قوم، رنگ و مرزهای جغرافیایی و سیاسی است، بدون شک اگر اهل بیت (ع) متعلق به یک گروه و طایفه باشند، نمی توانند ماموریت خود را به درستی ایفا کنند.

منبع:

http://president.ir/fa/?ArtID=30014


ولایت مداری شیطانی

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/6/7:: 7:43 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

ولایتمداری شیطانی

 امام (ره) در میان ما دوستدارانش همانند اجداد معصومش غریب و ناشناخته است. خوبی ما در مقایسه با کسانی مثل کوفیان آن است که به لطف خدا با همان شناخت کلی و فی الجمله ای که از امام (ره) و ائمه معصومین داریم؛ بر عهد خویش مانده ایم و خیانت کلی نکرده ایم و تنهایشان نگذاشته ایم و بر آنها شمشیر نکشیده ایم. اما آیا این کافی است؟ آیا برای یاری امام نباید قدری همانند امام شد؟ برای آنکه قدری همانند امام شویم نباید او را بشناسیم؟ برای آنکه او را بشناسیم نباید در گفتار و رفتارش بیندیشیم و کمی! هم عمل نمائیم؟ آیا نباید میان امام و مأموم قدری مشابهت باشد؟

چند نفر از ما می داند امام (ره) چه عقایدی داشته اند؟ ( غیر از عقاید سیاسی که  به لطف رسانه های صوتی و تصویری آنهم در نیمه خرداد و بهمن هر سال  به زور توی کت مان کرده اند!) چند نفر از ما می داند امام چه کتابهایی نوشته اند؟ چند نفر می داند نظرات عرفانی امام (ره) چه بوده است؟ آیا با این همه موج عرفان خواهی در دنیا و اطراف خودمان؛ چند نفر جذب نظرات عرفانی بی نظیر امام شده اند؟ ما الحمد لله این همه عالم ولایت مدار و ذوب در ولایت داریم! چقدر تلاش برای شناساندن مکتب عرفانی امام به نسل جوان تشنه عرفان شده است؟ ولایت مداری همه اش که سیاسی نیست! به قول امام خامنه ای یکی از مشکلات اصلی امروز ما اخلاقی است. والبته تا صحبت اخلاق می شود، ما ولایت مداران می رویم سراغ حجاب و عفاف!

امام (ره) در نامه ای که به سید احمد -فرزند خاکی و سربزیر و خلف شان- می نویسند و کتاب سرالصلاة (که یک نماز عرفانی را به تصویر می کشد) را به وی تقدیم می کنند؛ چنین می گویند:

«...از غیر دوست جل و علا بگریز و پیوند خود را -اگر پیوندی داری- هرچه بیشتر محکمتر کن و اگر خدای نخواسته نداری تحصیل کن و در تقویتش همت گمار، که هیچ موجودی جز او جل و علا سزاوار پیوند نیست و پیوند با اولیای او اگر برای پیوند با او نباشد حیله شیطانی است که از هر طریق سد راه حق کند...» 

می بینیم که در مکتب امام هیچ چیز جز خداوند اصالت ندارد و شیطان از هر چیزی می تواند دستاویزی برای گمراهی بسازد. وقتی ولایت و دوستی و محبت نسبت به معصومین می تواند شیطانی شود و مایه خسران انسان، داعیه داران ولایت مداری شایسته است مراقبت بیشتری از رفتار و گفتار و منش خویش کنند خصوصا آنها که حرف شان و تریبونشان عمومی تر است و خصوصا تر آنها که سر سلسله عده ای بچه مذهبی اند و به حرف شان  بدیده امری شرعی نگریسته می شود.


علی(ع) را تحمل کردن

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/5/30:: 7:47 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

علی (ع) را تحمل کردن

 

بیخود زار نزنیم در رثای علی (ع) ها؟

بی خود دل خوش نکنیم به اشک های مصیبت فقدان علی(ع) ها؟

چرا که علی (ع) را و عدالتش را تاب آوردن در زمان خودش؛ چیزی بیش از مسلمانی لازم دارد.

علی (ع) را تاب آوردن در زمان خودش هنر است.

بعد که علی (ع) رفت، معاویه هم از شنیدن توصیفش حظ می کرد! 


استاد طاهرزاده

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/5/23:: 7:55 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

استاد طاهرزاده

 استاد اصغر طاهر زاده متولد 1330 می باشند. ایشان پس از اخذ دیپلم در سال 1350، در رشته زمین شناسی وارد دانشگاه اصفهان شدند و در همین سال پس از آشنایی با مبانی فکری امام خمینی (ره) و کتاب ولایت فقیه یگانه محور زندگی خود را دین تعیین نمودند. (دینی که از سیاست جدا نیست.) استاد طاهر زاده پس از فراغت از دانشگاه در حین اشتغال به کار در یکی از شرکتهای مهندسی در تهران، مطالعات حوزوی را آغاز نمودند و بالاخره به توصیه شهید بهشتی (ره) جهت کمک به تحقق انقلاب اسلامی به استخدام در وزارت آموزش و پرورش درآمدند و در کنار آن نیز مطالعات حوزوی را در قم دنبال می کردند. گرچه استاد در چند دوره مسئولیت های اجرایی نظیر معاونت پرورشی و مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان را عهده دار گشتند ولی همواره دغدغه اصلی ایشان توجه به فرهنگ عمیق و ناب اسلامی و فهم و ارائه آن بوده است و لذا هنگامی که احساس می کرد مسئولیت اجرایی شرعاً برایش واجب نیست کار را به دیگری می سپرد و خود به کار دینی می پرداخت که در این راستا جلسات تفسیر قرآن و نهج البلاغه و شرح روایات معصومین را طرح ریزی نمودند که تاکنون ادامه دارد. استاد طاهرزاده عمدتاً تحت تاثیر حکمت متعالیه ملاصدرا و عرفان محی الدین است و امام خمینی (ره) و علامه طباطبایی (ره) و آیه الله جوادی آملی حفظه الله تعالی را برای خود نمونه خوبی از تفکر دینی و تحرک سیاسی اجتماعی میداند و معتقد است اگر سازمان فکری جامعه ما از چشمه ناب تفکر این بزرگواران سیراب شود، سعادتی را که دین اسلام برای آنها آورده ، بدست خواهند آورد و آنچه ایشان در دانشگاه و مراکز تربیت معلم و جلسات منظم هفتگی دنبال می کنند، همه و همه در راستای تحقق همین عقیده است. (به نقل از سایت ایشان -گروه فرهنگی المیزان)

پرسش و پاسخ جالب استاد  با یک مسئول پایگاه بسیج در 20 مرداد درباره احمدی نژاد و ...  (احمدی نژاد اولین خاکریز ولایت)

همه چی درباره  ویژه نامه خاتون 1(بررسی توسط یامین پور) - برخورد سیاسی با مقوله فرهنگ، یک برخورد بد با یک نشریه برتر

 


حزب بازی

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/5/9:: 7:39 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

حزب بازی

الحمد لله در جمهوری اسلامی علیرغم تلاش عده زیادی از دوستان و نادوستان برای جا انداختن حزب و حزب بازی در ذهن مردم؛ این تلاش ها بیهوده بوده و هنوز هم مردم عمدتا به احزاب بدبین اند. البته یکی از دلایل این امر به خود احزاب و روند شکل گیری آنها مربوط می شود. بسیاری از احزاب زائیده قدرت اند و در واقع، قدرت بدست ها برای حفظ قدرت تشکیل یک جمع دوستانه بنام حزب فلان داده اند که مانع از بین رفتن این جمع دوستانه شوند. 

تنها قدرت به دستی که این قاعده را برهم زده دکتر احمدی نژاد بوده است. او هنوز هم معتقد است که زمان نوکری مردم تمام شود براحتی کنار می کشد.  او برخلاف بسیاری دیگر دور دوم ریاست جمهوری اش را هم بدون حزب بازی رای آورد و برخلاف بسیاری؛ احزاب بسیاری را از خود رنجاند چون سهمی در قدرت به آنها نداد. اما این روزها ظاهرا اتفاق جالبی رخ داده است: برخی از بزرگان بجای دکتر این کار را انجام داده اند. یعنی کسانی که با دکتر و همراه او «رای مردم را جذب » کرده اند «بدون او» تشکیل حزب داده اند تا همچنان «بر اوضاع مسلط» باشند. اینکه آنها همگی از دلسوزان نظام هستند جای بسی دلگرمی است و مجتمع شدن این کسانی که هر کدام گوشه ای از دل ولایتمداران را اشغال کرده اند؛ خود موهبتی بزرگ است؛ اما این تشکیل حزب اگر از منظری باشد که عرض شد، ضمیر ناخود آگاه و خود آگاه مردم درک خواهد کرد و مردم نشان داده اند که لایه های زیرین تحولات را بهتر حس می کنند تا تبلیغات رنگ و لعاب دار رویی را.

حزب جدید برای موفق شدن می بایست نماینده آن پیر مردان مغازه دار میدان شهدا تا حرم امام رضای مشهد باشد که در سال 84 هر کدام بر تکه ای کارتن اجناسشان با ذغال جمله ای در تبلیغ احمدی نژاد نوشته بودند. حزب جدید عیار خلوصش باید تا این حد باشد. حزب جدید خلوصش می بایست تا حد آن خانواده شهرک حاشیه ای حجت مشهد باشد که تلویزیون منزل شان را دم در گذاشته بودند و سی دی های تبلیغی دکتر را از صبح علی الطلوع تا نیمه های شب پخش می کردند.

اگر حزب جدید عیارش کمتر از اینها باشد. سرنوشتش بهتر از حزب مثلا کارگزاران یا عدالت و توسعه یا مشارکت نخواهد بود. مگر مشارکت نبود که مردم را همراه همیشگی خویبش می دانست و می خواست خاتمی را از قطار اصلاحات پیاده کند؟! و بعد ها مردم برگشته از خویش را دلفین نامید؟


تسلط بر اوضاع

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/4/30:: 7:24 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

تسلط بر اوضاع

دیشب بعد از مدت ها برنامه دیروز امروز فردا را دیدم. آنهم بعلت حضور آقای پناهیان در این برنامه بود. موضوع برنامه هم مهدویت.

از تنها کسی که تخطئه جریان انحرافی را نشنیده بودم آقای پناهیان بود که دیشب موضوع برنامه به آن سمت رفت(وبهتر است بگوییم بود) و آقای پناهیان هم لگدی بر این جنازه زدند تا از ثواب اخروی اش محروم نشوند انشاءالله!. آقای پناهیان سی دی معروف را کار دشمنان یا دوستان نادان دانستند که از هر فرصتی برای دور زدن ولایت فقیه استفاده می کنند و خواهند کرد!. در هوشمندی و ذکاوت یک آدم همین بس که از طرفی سردمدار جریان تطبیق و بررسی علائم و اعلام نزدیکی ظهور باشد و از طرف دیگر منتقد و سرزنش کننده آن جریان! .

 در این برنامه شخصی با عنوان کارشناس امنیتی! فرهنگی صحبت کرد که با توجه به ظهور و بروز جن و سحر و جادو و ریاضت و تسخیر در فضای فرهنگی کشور و با توجه به اینکه حداقل جن موجود واقعی یی است؛ حضور کارشناسان امنیتی در فضای فرهنگی بسیار مغتنم و پیشگیرانه خواهد بود!.

آقای طائب -دوست بسیار عزیز آقای پناهیان (بقول مجری برنامه) هم قرار بود تلفنی صحبت کنند که ارتباط برقرار نشد. آقای طائب گفتم یاد صحبت های جالب چندی پیش ایشان* افتادم که روند چگونگی تسلط بر اوضاع را بعد از روی کار آمدن خاتمی تشریح می کنند و توضیح می دهند که برای جذب رأی مردم جلساتی داشته اند که از صدا و سیما هم نماینده ای حضور داشته و خلاصه کار به شهردار شدن احمدی نژاد می انجامد و اینکه با اصرار بقیه مشایی را به عنوان معاون احمدی نژاد به وی تحمیل می کنند و حالا فهمیده اند که وی جاسوس و... و... و... است!

بعد از این برنامه؛ 20:30 هم یک رپرتاژ آگهی تبلیغاتی برای قالیباف رفت و قالیباف یک ژست احمدی نژادی در حساسیت نسبت به بیت المال و نصب بنر گرفت که به ما که خودمان را خیلی تیز هوش هم نمی دانیم خیلی بر خورد چراکه علنا فکر کرد ما خـ...ر...یم و آن بنر های تبلیغات ریاست جمهوری شان یادمان رفته! هرچند آلزایمر داشته باشیم اینقدر که حواسمان هست!! ، به شما نمی دانم؛ بر نخورد؟!!!

صحبت های اخیر دوستان را که کنار هم می گذاری یک نفر در درونت از تو می پرسد: آیا الان هم جلسات انتخاباتی برگزار می شود؟ آیا الان هم برای تسلط بر اوضاع برنامه ریزی هایی شده است؟ آیا برای جذب رأی مردم شعاری انتخاب گردیده است؟ آیا کسی پیشنهاد داده است که چه تابلویی رابلند کنند؟ آیا مبارزه با جریان انحرافی می تواند همان تابلو باشد؟ و تو در جواب آن فرد درونت سرت را می خارانی و می گویی: والله اعلم، آخرالزمان است دیگر هر چیزی ممکن است!!!

 

*:http://ayandenews.com/news/31947/


أین عمار؟ منم! من! من!

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/4/16:: 7:3 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

أین  عمار؟  منم  ! من  ! من  !

 

یک: در سالهای نه چندان دور گذشته؛ هرگاه مقام  معظم رهبری سخنرانی یی می کردند و مطالبه ای را مطرح می نمودند؛ سیل به به و چه چه  براه می افتاد و همایش ها و کنفرانس ها برای تبیین آن برگزار می شد و همه از هم برای تعریف و تمجید سبقت می گرفتند اما در نهایت آنچه مغفول می ماند عمل به مطالبه آقا بود. اگر بد بینانه و شاید واقع بینانه بنگریم عمدی درکار بود که اصل مطالبه در لابلای «حرف» ها گم شود.

 

دو: عمار «درود خدا بر او» در جنگ صفین آنقدر وجهه اش در حق بودن واضح بود که بودنش در هر جبهه ای نشان دهنده حق بودن آن جبهه بود. برای چه کسی؟ برای آنها که خود نمی توانستند حق را تشخیص دهند و افراد برایشان معیار حق بود. به عبارت دیگر عمار خودش درون شبهه نبود، پیرامونش شبهه ای -در حق بودن- نبود و لذا می توانست معیار حق بودن باشد. می توانست سخنانش کسانی را که بین حق و باطل «مردد» بودند براه حق رهنمون شود.

 

سه: قرار گاه مرکزی عمار شروع به کار کرد. اتفاقی که به شدت مورد نیاز بود. این را فتنه 88 نشان داد و فریاد مقام ولایت که: أین عمار؟

 

فریاد أین عمار مقام معظم رهبری برای در راه آوردن کسانی بود که در شبهه بودند. کسانی که معیار حق برایشان افراد بود. مقام ولایت عمار هایی می خواستند که در حق بودنشان شبهه نباشد. سخنشان دل هر «مرددی» را آرام کند. وقتی قرآن را بر نیزه در جبهه مقابل می بیند دل به عمار خوش داشته باشد و به سخنان سنجیده عمار.

 

چهار: روزهای قبل سخنانی شنیدیم از بزرگانی چون جناب ط در اینکه فلانی مرتاض است ریاضت کشیده علوم غریبه دارد. قدرت های غریبه دارد و فلانی را تسخیر کرده است و... سخنانی که اگر در آخرالزمان نبودیم شاخمان را در می آورد.

 

سخنانی شنیدیم از مثلا نوکران امام حسین ع که نشان داد امام حسین ع هنوز هم همان گونه در میان شیعیان خودش مظلوم است. سخنانی که «بدون در نظر گرفتن آنکه درباره چه کسی بوده» اشک مان را در آورد. سخنانی شرم آور که همانند برخی مصنوعات بصری نمی شود با خانواده شنید.

 

پنج: افرادی قبیل انچه در بالا عرض کردیم را حالا در کجا اسم شان را می بینیم؟ بعله حدس تان درست است، در اعضای شورای مرکزی قرار گاه عمار! یعنی فرماندهان ارشد. یعنی تصمیم سازان، یعنی اتاق فکر، یعنی پیشانی این تشکل، یعنی این تشکل این شکلی است!

 

حالا خودتان قضاوت کنید که فتنه باشد؛ از اسمش معلوم است فتنه است حق و باطل مخلوط! حالا ما بخواهیم دنبال عمار بگردیم آیا می توانیم به این عمار ها که اصول اولیه «جوانمردی» را رعایت نمی کنند تکیه کنیم؟

 

فراموش نکنیم که نقش عمار ها «تبیین حق برای کسانی است که بین حق و باطل مرددند» نه کسانی که خود سینه چاک ولایت اند و بالذات در جبهه خودی.

 

شش: نکند دوباره در باره این مطالبه برحق آقا «یعنی عمار بودن» با عجله دویده ایم که بععععععله! منم! من! من! و همایش برگزار کرده ایم و سمینار و گنگره و سخنرانی و حرف و حرف و حرف و حرف.

 

و آنچه بر زمین مانده همان یک عمار شدن است!!!

 

 


صبر بر خواص

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/4/16:: 4:37 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

صبر بر خواص

«...ما جوانبش را، ریزه‌کارى‌هایش را غالباً ندیده میگیریم. من یک بار در یک صحبتى، صبر امام حسین (علیه السّلام) را تشریح کردم.

صبرش فقط این نبود که بر تشنگى صبر کند، بر کشته شدن یاران صبر کند؛ اینها صبرِ آسان است. صبرِ سخت‌تر این است که دیگران، افراد صاحب نفوذ، افراد آگاه، افراد محترم هى بگویند آقا نکنید، این کار غلط است، این کار خطرناک است. هى ایجاد تردید کنند. کى‌ها؟ افرادى مثل عبدالله جعفر، عبدالله زبیر، عبدالله عباس؛ این شخصیتهاى برجسته‌ى بزرگ آن روز دنیا، آقازاده‌هاى مهم اسلام، اینها هى بگویند نکن این کار را. هر که باشد، اگر چنانچه آن عزم و آن اراده و آن ثبات در او نباشد، با خودش فکر میکند که من دیگر تکلیفى ندارم، اینها که دارند اینجورى میگویند، دنیا هم که دارد آنجورى حرکت میکند، بگوئیم و بگذریم. آن که در مقابل این اظهارات، در واقع وسوسه‌ها، تردیدافکنى‌ها، راه شرعى درست‌کردن‌ها بایستد و دلش نلرزد و قدم در این راه بگذارد، او همان کسى است که میتواند این تحول عظیم را به وجود بیاورد. و امام بزرگوار ما در این جهت تشبّه کردند و اقتفاء کردند به سید و سالار شهیدان، که من یک وقتى گفتم و حالا نمیخواهیم وارد این مقوله بشویم؛ شرحش مفصل است. این پاسدارىِ امام حسین است....»   بیانات امام خامنه ای در دیدار فرماندهان سپاه 

همان گونه که امام خامنه ای فرموده اند یکی از درس های امام حسین ع درس صبر است، صبر در مقابل خواص.

امروز عموم جامعه ما با اقتدا به امام خویش باید در مقابل خواص صبر پیشه کنند و کج روی ها، کج فهمی ها، کج اندیشی ها یشان را در مقام صبر به نظاره بنشینند. خواصی که گاه دم از ولایت می زنند و بناگاه ولایت را نادیده می گیرند علیرغم فریاد های مکرر مقام ولایت؛ در آتش تفرقه و اختلاف افکنی می دمند، تکفیر می کنند، مخالف را معاند می سازند، تبارشناسی می کنند و یهودی و جاسوس معرفی می نمایند.

 


عمارها و عمار شدن

ارسال شده توسط محمد علی خدادوست در 90/4/13:: 6:49 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

عمارها و عمار شدن

این قضیه ای که می خواهم بگویم خطابی از نوع "یا ایها الذین آمنو آمنو" است. یعنی لزوم بازنگری عمارها در رفتار خویش بحدی که «عمار» شوند.

روی سخن امام خامنه ای در چندین سخنرانی اخیرشان بطور اخص کسانی بوده است که خود را "عمار" می نامند و ما هم عمارشان می دانیم.

چرا؟ چون کسانی که دم از ولایت و دفاع از ولایت نمی زنند که حسابشان پاک است و خر خود را سوارند. امام خامنه ای وقتی صحبت از مهربانی با برادران و انصاف در رفتار با مخالفان و اصلی نکردن فرعی ها و دشمن نکردن دوستان مخالف و همین امروز(13.4.89) پرهیز از اختلاف افکنی و اظهار تاسف از بگومگوها می کنند مخاطب شان کسانی اند که دم از ولایت مداری می زنند و چه کسانی اولی تر از عمار ها؟

عمار ها نقش شان در کمک به ولایت، کم کردن اختلاف ها و خنثی کردن تبلیغات دشمن در وارونه کردن جبهه حق و ناحق است و اگر خود باعث تفرقه و عامل ایجاد شبهات شوند جای بسی تاسف خواهد بود و نه تنها کمکی به حریم ولایت نخواهند کرد بلکه همان گونه که در روزها و هفته ها و ماههای اخیر شاهد بوده ایم انرژی فراوانی از ولایت و جبهه ولایت خواهند گرفت و هدر خواهند داد.

ظاهرا مانند بسیاری چیزهایمان که باید با آزمون خطاهای بسیار به تکامل خویش برسند؛ عمارهای ما هم باید حالا حالا ها تلاش کنند و آزمون و خطا های بسیار مرتکب شوند تا «عمار» شوند.


<      1   2   3      >



بازدید امروز: 110 ، بازدید دیروز: 138 ، کل بازدیدها: 936509
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ